Název: Mediální obraz České republiky v roce 2011
Překlad názvu: Media Image of the Czech Republic in 2011
Autoři: Ruffer, Roman ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 2011; Agenda-setting; Branding; Marketingová komunikace; Mediální obraz; Turistická destinace; Česká republika; 2011; Agenda-setting; Branding; Czech Republic; Marketing Communication; Media Image; Tourist Destination

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30877

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113137


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet