Název: Strategie značky Vichy se zaměřením na český trh.
Překlad názvu: Strategy of brand Vichy with focus on a czech market.
Autoři: Srnka, Karel ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand; management; marketingový; mix; strategie; trh; Vichy; značky; český; brand; czech; focus; management; market; marketing; strategy; Vichy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11245


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet