Název:
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Překlad názvu:
Information and communication in the management of the music club
Autoři:
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zaměřena na analýzu fungování hudebního klubu PopoCafePetl a na řešení současných procesních chyb, které toto zařízení tíží. Práce je formálně rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V první části je úkolem obecně představit dva velmi podstatné nástroje manažerského řízení -- informace a komunikace. Práce vysvětluje základní přístupy k definici informace a vědní obory ji zkoumající. Poskytuje výčet funkcí, procesů a druhů komunikace. Zvýšená pozornost je věnována komunikaci firemní. V praktické části byl na základě analýzy systému fungování hudebního klubu PopoCafePetl vytvořen návrh informačního systému pro správu a podporu jeho řízení. Realizace tohoto návrhu a jeho následná implementace do řízení klubového provozu by měla vést k zefektivnění a zjednodušení procesů v něm probíhajících. Zároveň by jejím vedlejším produktem mělo být úspornější hospodaření, systémovější propagace a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.This work focuses on analysis of operation of the PopoCafePetl music club and on solution of existing problems of processes. Work is formally divided in two parts -- theoretical and practical. The first part introduces two very important managerial tools -- information and cummunication. Basic attitudes to the definition of the term information are discussed from the point of view of the disciplines examining it. A compendium of the communication forms, functions, and processes is enlisted with stress on the business communication. A structural proposal of information system fitted to the music club operation and management support was created in the empirical part of the study. Its realization and consequent implementation would simplify its run and service into a more efficient way. More economical management, more consistent promotion and the raise of its competitivnes should be their collateral product. To apply the conclusions of the analyses or information system itself would be convenient to any eterprise in this field of business.
Klíčová slova:
Informace; Informační systém; Komunikace; communication; information; information system
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14757