Název:
Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD.
Překlad názvu:
Internet user's typology concerning communication of PET FOOD commodity
Autoři:
Salavová, Marta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na komerční komunikace, zejména na využití nových médií a on-line komunikace na trhu komodity PET FOOD. Teoretická východiska práce jsou založená na definici a zhodnocení současného významu marketingu a segmentace trhu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu podle konceptu "4P" profesora E. Jerome Mc Carthy. Další část teoretické části je věnována vnitřním informačním systémům firem užívaným k segmentaci trhu na jedné straně a marketingovým studiím zaměřeným na typologizaci spotřebitelů na straně druhé. Závěr teoretické části je zaměřen na nová média a Internet jako formu on-line komunikace. Praktickou část práce tvoří analýza českého uživatele Internetu a případová studie zaměřená na on-line komunikaci značky Pedigree. Práce vychází ze znalostí on-line komunikací, českého internetového uživatele a trhu PET FOOD. Cílem je na základě těchto znalostí a za použití typologie spotřebitelů konkrétní značky (Pedigree) provést analýzu její současné on-line komunikace a navrhnout zlepšení na úrovni vlastních webových prezentací i celkové on-line komunikační strategie.The thesis focuses on commercial communications, in particular on new media and on-line communication in the PET FOOD market. The theoretical part is based on evaluation of current marketing and market segmentation status from the point of view of "4P" theory by E. Jerome Mc Carthy. This part is aimed at inner enterprise information systems used for market segmentation and market studies of consumer typology as well. The theoretical part is concluded with a chapter on new media and Internet as a form of on-line communication. The practical part is based on an analysis of the Czech Internet user and case study about the Pedigree brand on-line communication. The thesis is based on the knowledge of on-line communications, the Czech Internet user and the PET FOOD market. It is aimed at analysis of current Pedigree on-line communication with using of its cunsumers' typology and recommendation for improvement at the level of own web sites as well as entire on-line communication strategy.
Klíčová slova:
Internet; komerční komunikace; komodita PET FOOD; nová média; typologie spotřebitelů; commercial communications; consumer typology; Internet; new media; PET FOOD market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14347