Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in Bluetech, s.r.o.
Autoři:
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.The bachelor thesis contains characteristics of company, analysis of particular Marketing Mix Tools and SWOT analysis. In conclusion are valuation of efficiency of use of Marketing Mix Tools and proposals for its improvement.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14286