Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in Bluetech, s.r.o.
Authors:
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (advisor) ; Paclík, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.The bachelor thesis contains characteristics of company, analysis of particular Marketing Mix Tools and SWOT analysis. In conclusion are valuation of efficiency of use of Marketing Mix Tools and proposals for its improvement.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14286