Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení rizik a udržitelnosti v textilním průmyslu
Popek, Marcel ; Hrabová, Kristýna (oponent) ; Balgová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zkoumá vliv a rizika ekologického značení na spotřebitelské rozhodování prostřednictvím kombinace dotazníkového šetření a eye trackingu. Dotazníkové šetření poskytlo kvantitativní data o postojích a chování spotřebitelů při nakupování, zatímco eyetracking zachytil přesné vizuální chování při procházení vybraných výrobků. Analýza kombinovaných dat z obou metod poskytuje hlubší porozumění tomu, jak spotřebitelé interpretují ecolabelling a jak to ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí. V závěru práce je navržena implementace nové technologie a také návrhy edukačních materiálů pro zlepšení stávající situace.
Environmentální řízení podniku
Horčičková, Nikola ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práca sa venuje téme environmentálneho riadenia konkrétneho podniku. Popisuje dostupné environmentálne nástroje využívané v podniku. Analytická časť je previazaná s teoretickou. Podnik je hodnotený ako jednotlivec, podľa jeho vplyvu na spoločnosť a životné prostredie. Záver diplomovej práce tvorí celkové zhodnotenie problematiky, ako aj návrh opatrení a možných riešení s cieľom zlepšiť environmentálne postavenie podniku.
Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám
PROKEŠOVÁ, Kristýna
Udržitelnost přírodních zdrojů a životního prostředí představuje celosvětově obrovský problém. Lidé se zaměřují na udržitelný rozvoj také v České republice. V naší zemi se vyrábí a prodává velké množství různých ekologicky šetrných produktů. Pro odlišování těchto produktů se využívá systém ekoznačení, který identifikuje výrobky a služby, které jsou oproti běžným produktům šetrné k životnímu prostředí. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají ekoznačky a výrobky šetrné k životnímu prostředí. Dalším cílem je zjistit, jak spotřebitelé nakupují a zda je pro ně udržitelná spotřeba důležitá. V rámci této práce a za účelem dosažení jejího cíle byl proveden marketingový průzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Proces marketingového průzkumu zahrnuje shromažďování informací o kupujících, cílové skupině a spotřebitelích. Poznání chování spotřebitele umožňuje odpovědět na mnoho otázek, nebo formulovat vhodná doporučení či strategie. Součástí výsledků této práce jsou návrhy a doporučení týkající se ekoznaček.
Environmentální řízení podniku
Horčičková, Nikola ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práca sa venuje téme environmentálneho riadenia konkrétneho podniku. Popisuje dostupné environmentálne nástroje využívané v podniku. Analytická časť je previazaná s teoretickou. Podnik je hodnotený ako jednotlivec, podľa jeho vplyvu na spoločnosť a životné prostredie. Záver diplomovej práce tvorí celkové zhodnotenie problematiky, ako aj návrh opatrení a možných riešení s cieľom zlepšiť environmentálne postavenie podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.