Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Cards Generator
Chytilová, Kristýna ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Business cards are still frequently used to share personal or company information. This bachelor thesis deals with development of a web based application for generating business cards. The user can personalize the business card or he/she may choose from a range of modern templates. Export option allows for saving the business card layout into a PDF file, which is meant for sharing and printing.
Business Cards Generator
Chytilová, Kristýna ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Business cards are still frequently used to share personal or company information. This bachelor thesis deals with development of a web based application for generating business cards. The user can personalize the business card or he/she may choose from a range of modern templates. Export option allows for saving the business card layout into a PDF file, which is meant for sharing and printing.
Teorie a praxe audiovizuálního kolorování
Samus, Viktoriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá tématem teorie a praxe audiovizuálního kolorování. Jejím cílem je zmapovat historický vývoj barvy ve filmu, vymezit hlavní úlohy koloristy a nezbytné nástroje k tomu potřebné, popsat a analyzovat vhodný materiál ke kolorování a také porovnat současné dva nejpoužívanější softwary na úpravu barev. V praktické části budou na základě vybraných parametrů porovnávány programy Davinci Resolve a Speedgrade a analyzovat výhody barevné úpravy při natáčení s tzv. plochým profilem, který je dostupný ve všech DSLR kamerách. Tato práce by měla být přínosná těm, kteří natáčí na běžné digitální kamery a kolorování teprve objevují. Ti mohou získat představu o tom, co kolorování obnáší, na čem se zakládá (součástí práci je mimo jiné kapitola o teorii barev), jaký materiál je vhodný pro úspěšné kolorování a jak si správně vybrat vhodný software pro práci.
Nauky o barvách v osvícenství a jejich vliv v umění avantgardy
Bareš, David ; Wittlich, Petr (vedoucí práce) ; Lahoda, Vojtěch (oponent)
Myšlení o barvách provází člověka od samotných počátků jeho uvědomělé existence. V centru mojí pozornosti bude estetické vnímání barev a významy, který jim byly přisuzovány ve výtvarném umění. Z tohoto hlediska se jimi zabývali již antičtí filosofové, velkou pozornost jim věnoval Aristoteles. Ve středověku nalezla symbolika barev své vyjádření u mistrů oltářních obrazů, kteří pracovali s alegorickými významy převzatými z mystické literatury. Návaznost nalézáme u Leonarda da Vinci, který středověkou symboliku propojil s vědecky exaktní definicí barevné perspektivy. Otevřel prostor pro exatní uvažování o barvách, které je spojeno s filosofy baroka Françoisem d'Aguilonem nebo René Descartem. Už ze stručného náhledu do historie teorie barev vyplývá, že se jedná o téma velmi obsáhlé a není možné se mu věnovat v jediné publikaci. Vybral jsem si tudíž pro zpracování užší oblast, která časově započíná vynalezením fyzikální teorie světla Isaakem Newtonem a končí s výkvětem avantgardních tendencí v umění první poloviny 20. století. Jelikož by se však i takto jednalo o nadměrně širokou problematiku, přistoupil jsem ještě k omezení tematickému, ve kterém se budu soustředit především na vlivy, které myšlení osvícenců a preromantiků zanechalo v umění moderních malířů. Ti se totiž ke slavným teoriím barev z konce 18. a...
Makrosvět - Mikrosvět
HEJDUSOVÁ, Aneta
Teoretická část pojednává o studiu barvy jako výrazovém prostředku výtvarného umění a jejím specifickém významu v hnutí pop art. Popsány jsou vlastnosti barvy z pohledu fyziky a optiky, její vlivy a užití v malbě. Součástí teoretické části bude i stručná informace o vývoji pop artu a školy Bauhaus, kde se s teorií barev pracovalo. Praktická část bude prezentovat cyklus maleb zpracovaný na základě principů pop artového výtvarného jazyka a bude doplněna prací s barevným spektrem.
Vliv barev na nákupní rozhodování spotřebitele
Dreslerová, Nikola
Cílem diplomové práce je navrhnout metodiku pro používání barev v marketingu a tuto navrženou metodiku demonstrovat v praxi na konkrétních produktech grafického designu. K získání informací je využito dotazníkového šetření. Pro bližší zjištění chování lidí, jejich názorů a postojů je s částí respondentů vyplněn dotazník osobně s prostorem pro diskuzi. Výsledky šetření jsou statisticky a graficky zpracovány. Vlastí práce je věnována prezentaci výsledků marketingového výzkumu a návrhu metodiky pro používání barev. Navržená metodika je aplikována na konkrétní produkty grafického designu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.