Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve
Bočková, Barbora ; Malá, Jitka (vedoucí práce) ; Satrapová, Lenka (oponent)
Název Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve Cíl práce Hlavním cílem této práce je ozřejmění vlivu nošení vysokých podpatků na pohyb pánve v sagitální rovině, a to při chůzi na jehlových podpatcích a při chůzi na heel less shoes (překládané jako boty na podpatku bez podpatku). Poté pak sledování vlivu chůze v této obuvi na trajektorii pohybu pánve. Metody řešení Za objektivizační metodu byla zvolena 3D kinematická analýza chůze, která byla provedena pomocí systému Qualisys Track Manager. V naší studii jsme využili srovnávacích metod. Zhodnotili jsme naměřené parametry při chůzi v různých druzích obuvi (na vysokých podpatcích, heel less shoes a naboso) a jejich vliv na pohyb pánve v sagitální rovině. Měření probíhalo v prostorách posilovny UK FTVS v celkovém počtu deseti probandů. Výsledky Náklon pánve do retroverze byl významnější při chůzi na heel less shoes než na jehlovém podpatku a při bosonohé chůzi. Nejvýznamněji se velikost úhlu svírající osu trupu s osou pánve zmenšila při chůzi na heel less shoes v porovnání s bosonohou chůzí i s chůzí na jehlovém podpatku. Objektivně se nepotvrdilo větší vychylování v trajektorii pohybu pánve při chůzi na jehlových podpatcích v porovnání s chůzí na heel less shoes. Průměrná délka kroku se nejvíce zkrátila při chůzi na vysokých podpatcích, o něco...
"Pánové, prosím, smekněte": Metodika datování a interpretace fotografií z let 1850–1918 pomocí historické módy
Polách, Radek
„PÁNOVÉ, PROSÍM, SMEKNĚTE“ – Metodika datování a interpretace fotografií z let 1850-1918 pomocí historické pánské módy je uceleným materiálem pro odborný popis historického fotografického materiálu ze šlechtických sbírkových fondů na základě znalostí pánské a částečně dětské módy a souvisejících oděvních doplňků. Ve svém objemu přináší velké množství poznatků z dějin tehdejší pánské módy, která byla po zániku Rakouska-Uherska opomíjena nebo prezentována jen v úzce specializovaných rovinách kupříkladu v oblasti militarií. Metodika Z velké části je tato publikace založena na vědomosti popisu nejen pánského oděvu, ale především pak pokrývky hlavy. Právě tento oděvní doplněk je pro sledované období stěžejním a při podrobném ohledání může dopomoci k přesnému datování a popisu osoby zachycené na historické fotografii. je určena primárně pro odborné pracovníky paměťových institucí České republiky, kteří se zabývají danou problematikou. Zároveň však umožní kurátorům a majitelům fotografických fondů možnost popisu sbírkových exponátů uchovávaných v jejich sbírkových fondech.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vývoj indexů spotřebitelských cen - 2. čtvrtletí 2017
Český statistický úřad
Čtvrtletní analýza vývoje indexů spotřebitelských cen (životních nákladů) na území České republiky podle klasifikace konečné spotřeby COICOP (Classification of Individual Consumption by Purpose) za domácnosti celkem.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Analýza sortimentu Skechers
Nguyen, Tuan Anh ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kuzmiaková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sortimentu Skechers v České Republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s analýzou sortimentu. Praktická část přináší výsledky analýzy sortimentu společnosti Skechers. Za pomocí identifikace funkcí jednotlivých produktů v sortimentu a analýz objemů prodeje a tržeb je hlavní cíl práce odhalit silné a slabé stránky sortimentu společnosti Skechers, řešení k daným nedostatkům a odhalení možných příležitostí k dalšímu rozvoji firmy.
Ochrana spotřebitele na příkladu vybraného sortimentu
Suchanová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce bude na základě teoretických znalostí a vlastního průzkumu zjistit, jaký je současný zájem českých spotřebitelů bránit svá práva v případě, že nesouhlasí s jednáním podnikatelů. Protože ochrana spotřebitele představuje široký pojem, zaměříme se na průzkum v oblasti konkrétního sortimentu, a to obuvi. Dále se pokusíme rovněž pomocí průzkumu zmapovat zájem prodejců obuvi dodržovat svoje povinnosti, odpovídající spotřebitelským právům.
Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve
Bočková, Barbora ; Malá, Jitka (vedoucí práce) ; Satrapová, Lenka (oponent)
Název Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve Cíl práce Hlavním cílem této práce je ozřejmění vlivu nošení vysokých podpatků na pohyb pánve v sagitální rovině, a to při chůzi na jehlových podpatcích a při chůzi na heel less shoes (překládané jako boty na podpatku bez podpatku). Poté pak sledování vlivu chůze v této obuvi na trajektorii pohybu pánve. Metody řešení Za objektivizační metodu byla zvolena 3D kinematická analýza chůze, která byla provedena pomocí systému Qualisys Track Manager. V naší studii jsme využili srovnávacích metod. Zhodnotili jsme naměřené parametry při chůzi v různých druzích obuvi (na vysokých podpatcích, heel less shoes a naboso) a jejich vliv na pohyb pánve v sagitální rovině. Měření probíhalo v prostorách posilovny UK FTVS v celkovém počtu deseti probandů. Výsledky Náklon pánve do retroverze byl významnější při chůzi na heel less shoes než na jehlovém podpatku a při bosonohé chůzi. Nejvýznamněji se velikost úhlu svírající osu trupu s osou pánve zmenšila při chůzi na heel less shoes v porovnání s bosonohou chůzí i s chůzí na jehlovém podpatku. Objektivně se nepotvrdilo větší vychylování v trajektorii pohybu pánve při chůzi na jehlových podpatcích v porovnání s chůzí na heel less shoes. Průměrná délka kroku se nejvíce zkrátila při chůzi na vysokých podpatcích, o něco...
Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve
Bočková, Barbora ; Malá, Jitka (vedoucí práce) ; Satrapová, Lenka (oponent)
Název Vliv nošení vysokých podpatků na postavení pánve Cíl práce Hlavním cílem této práce je ozřejmění vlivu nošení vysokých podpatků na pohyb pánve v sagitální rovině, a to při chůzi na jehlových podpatcích a při chůzi na dosud neměřených heel less shoes. Poté pak sledování vlivu chůze v této obuvi na trajektorii pohybu pánve. Metody řešení Za objektivizační metodu byla zvolena 3D kinematická analýza chůze, která byla provedena pomocí systému Qualisys. Výsledky Náklon pánve do retroverze byl významnější při chůzi na HHL než na jehlovém podpatku a při bosonohé chůzi, taktéž úhel svírající trup s pánví se nejvýznamněji zmenšil při chůzi na HHL v porovnání s bosonohou chůzí i s chůzí na jehlovém podpatku. Objektivně se nepotvrdilo větší vychylování v trajektorii pohybu pánve při chůzi na jehlových podpatcích v porovnání s chůzí na HHL. Průměrná délka kroku se nejvíce zkrátila při chůzi na HH, o něco méně při chůzi na HHL v porovnání s bosonohou chůzí. Klíčová slova Chůze, obuv, podpatky, heel less shoes, 3D analýza pohybu
Marketingová komunikace Botas 66
Šmída, Zdeněk ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...
Martin Heidegger, Meyer Schapiro, van Goghovy Boty a některé problémy interpretace
Zachariáš, Jan ; Konečný, Lubomír (vedoucí práce) ; Lahoda, Vojtěch (oponent)
Ve studii Martin Heidegger, Meyer Schapiro, van Goghovi Boty a některé problémy interpretace se zabývám možnostmi výkladu van Goghova díla Pár bot (č. kat. Faille F 255). Ve stati Zrození uměleckého díla německého filozofa Martina Heideggera, je rozpracována otázka po bytí bot jako náčiní, přičemž teprve při pohledu na zobrazení bot si divák uvědomuje jejich skutečné bytí, a vnímá je jako autonomní předmět. Heidegger se volně zamýšlí nad obrazem a říká, že se jedná o boty venkovanky. Historik umění Meyer Schapiro napadl Heideggera v článku Still-Life as a Personal Object, že prý obraz fantasticky a svévolně interpretuje. Schapiro dokládá, že boty patří van Goghovi a je potřeba v nich vidět metonymický autoportrét malíře. Z dobových svědectví vyplývá, že znázorněné boty skutečně patřily van Goghovi, jestli však obraz maloval s úmyslem vložit do něj něco z vlastních pocitů je pravděpodobné, ne však jisté. Práce je dle tématu logicky rozdělena do tří kapitol, první se věnuje Heideggerovi, druhá van Goghovi a třetí Schapirovi.
Ochrana spotřebitele na trhu obuvi
Šimková, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Součková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele na trhu obuvi. Cílem bakalářské práce je analyzovat znalosti spotřebitelů v oblasti reklamací obuvi, prozkoumat jejich preference při nákupu obuvi a zjistit jaké mají zkušenosti s nákupy a popřípadě reklamacemi obuvi. Druhotným cílem práce je zmapovat znalosti a zkušenosti prodejců na trhu obuvi. Marketingový výzkum byl u spotřebitelů proveden metodou písemného dotazování a dotazníky byly většině respondentů zasílány elektronickou poštou. Výzkum mezi prodejci proběhl také ve formě písemného dotazování, které bylo navíc doplněno pozorováním. Z provedených výzkumů vyplývá, že většina spotřebitelů již obuv někdy reklamovala a zdaleka ne všichni znají svá práva, která jim ze zákona náleží. Výběr obuvi je nejčastěji podmíněn její pohodlností, značka obuvi má pro spotřebitele jen velmi malý význam. Prodejci obuvi neprokázali znalosti, které by jako odborníci v oboru měli mít a chování spotřebitelů při reklamacích obuvi se na základě jejich odpovědí ukázalo být ne vždy zcela korektní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.