Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímané profesní kompetence pro inkluzivní tělesnou výchovu z pohledu pražských učitelů základních škol
Nováková, Eva ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Vnímané profesní kompetence pro inkluzivní tělesnou výchovu pohledu pražských učitelů základních škol je popsat vnímané kompetence pedagogů při odborném naplňování samotné podstaty výuky tělesné výchovy (TV) nkluzivních třídách. na jimi pociťované bariéry znemožňující bezpečné a kvalitní vedení hodin TV inkluzivních třídách. áměrem práce je zároveň nastínit možnosti systémová zlepšení. Výzkum byl realizován u 12 pedagogů (ženy, průměrný věk 45 let) kladních škol, které jsou zapojeny do projektu Pohyb pro rozhovoru, který měl hodinovou dotaci a byl veden přímo na půdě základní školy. respondentů neabsolvoval do začátku projektu specializovaný problematice inkluzivní TV. Většina z nich by měla o takové další vzdělávání zájem. Nejvíce informací čerpají pedagogové z - považuje inkluzi za vhodnou, čtvrtina pedagogů s 8 % názor nevyjádřilo. Z rozhovoru vyplynulo, že pedagogové současné době dobře připraveni. Klíčová slova: nkluze, aplikovaná tělesná výchova, zdravotní tělesná výchova, podpůrná opatření, žáci se SVP

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.