Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces řízení spokojenosti zákazníka ve společnosti Datwyler
Šedivá, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jandová, Renate (oponent)
Práce se zabývá procesem řízení spokojenosti zákazníka od počátku obchodního vztahu až po dodávku zboží zákazníkovi tak, jak je prováděna ve výrobním závodě Nový Bydžov. V první řadě se zaměřuje na momenty, které vedou zákazníka k tomu, že si vybere firmu jako svého obchodního partnera, dále analyzuje dosavadní proces řízení spokojenosti zákazníků a proces vyřizování reklamací. V dalším bodě interpretuje vztah a komunikaci se stálými zákazníky. Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků vyvozeny silné a slabé stránky společnosti v odvětví komunikace se zákazníky a navržena možná vylepšení.
Cestovní smlouva
KRATOCHVÍLOVÁ, Aneta
Tato bakalářská práce měla za primární cíl analyzovat cestovní smlouvy cestovních kanceláří, popřípadě cestovních agentur, a to jak samotného předtisku, tak především všeobecných smluvních podmínek. Kromě hlavního cíle měla práce i další dva dílčí, jež se zaměřovaly na spotřebitele, resp. na jejich odpovědi při dotazování. Jeden z nich se týkal reklamace, resp. se jednalo o zjištění, jak bývají zákazníci úspěšní při vyřizování reklamací poskytnutých služeb (v případě oprávněných reklamací). Druhým dílčím cílem bylo zjistit, jakou pozornost věnují zákazníci jednak kontrole svých osobních údajů uvedených v cestovní smlouvě, a též jakou péči věnují studiu všeobecných smluvních podmínek. Oba dva cíle byly splněny. Práce obsahovala rovněž dvě pracovní hypotézy (pracovní hypotéza č. 1: Klienti cestovních kanceláří a agentur upřednostňují uzavírání cestovních smluv prostřednictvím objednávek přes internet a pracovní hypotéza č. 2: Reklamace zájezdů klientů cestovních kanceláří a agentur je většinou neoprávněná).
Vyřizování reklamací ze spotřebitelských smluv
DRBOHLAVOVÁ, Magdaléna
Spotřebitel není v problematice své ochrany dostatečně vzdělán a informace získává nahodile, podle míry vlastního zájmu. Minimum spotřebitelů je informováno o státních institucích, či občanských sdružení, které se zabývají touto oblastí. A také minimum spotřebitelů by se obrátilo v případě nedobře vyřízené reklamace na některou ze státních institucí nebo občanského sdružení. Názorem více jak poloviny spotřebitelů je, že nejsou dostatečně informováni o reklamačnímu řádu prodejny, avšak z druhé strany se větší část spotřebitelů o reklamační řád prodejny vůbec nezajímá. Spotřebitelé nejvíce reklamují zboží v hodnotě nad 1000 Kč, tudíž se jedná o hodnotnější věci. Reklamacemi zboží v nižších hodnotách, např. z oblasti drogerie a potravin se spotřebitelé příliš nezabývají. Nejčastěji je reklamace zboží vyřízena opravou zboží, následně výměnou zboží až v poslední řadě jsou reklamace vyřizovány slevou z ceny. Převážná část jak malých tak velkých prodejců nenabízí výpůjčku podobného výrobku v době trvání reklamace. V tomto případě samozřejmě záleží na povaze reklamovaného zboží. Skoro většina dotazovaných respondentů uvítá upozornění od prodejce na předčasné vyřízení reklamace. V případě vyřízení reklamace způsobem, se kterým není spotřebitel spokojen se spotřebitel dále snaží o komunikaci s prodejcem. Ze strany malých i velkých prodejců je to obdobné. Pomoc u státních institucí a občanských sdružení spotřebitelé téměř nevyhledávají, ač tyto instituce jsou ochotny vstřícné komunikace se spotřebiteli.
Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě
HAČKOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce bylo popsat a analyzovat právní úpravu odpovědnosti prodávajícího za vady při prodeji zboží v obchodě a popsat problémy při uplatňování reklamací. Právní úprava byla popsána a analyzována v teoretické části práce. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum jak na straně kupujících, tak na straně prodávajících. Bylo zjištěno, že kupující nevědí, jaká práva mají při reklamacích a jaké povinnosti má prodávající. Více jak polovina kupujících dokázala jmenovat ani jeden zákon ČR, který se zabývá odpovědností za vady. Ke zlepšení této situace bylo navrženo vyhotovení informační letáků s radami jak postupovat v případě zamítnuté reklamace a na jakou instituci je možné se obrátit. Dále bylo navrženo, aby zákonodárci přesně vymezili pojem ?opotřebení věci způsobené jejím běžným užíváním zboží? který je velmi obecný a sporný. Prodávající znají zákony mnohem lépe, než kupující, ale i tak mají prodávající značné rezervy. Dokonce bylo zjištěno, že prodávající v některých situacích nepostupují v souladu se zákony. Navrhnutá opatření jsou důsledná kontrola dodržování zákonů a zvýšení pokut v případě jejich porušení. Čestí prodávající fungují na uspokojivě. Reklamace kupujícím většinou uznávají.
Ochrana spotřebitele na trhu obuvi
Šimková, Jana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Součková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele na trhu obuvi. Cílem bakalářské práce je analyzovat znalosti spotřebitelů v oblasti reklamací obuvi, prozkoumat jejich preference při nákupu obuvi a zjistit jaké mají zkušenosti s nákupy a popřípadě reklamacemi obuvi. Druhotným cílem práce je zmapovat znalosti a zkušenosti prodejců na trhu obuvi. Marketingový výzkum byl u spotřebitelů proveden metodou písemného dotazování a dotazníky byly většině respondentů zasílány elektronickou poštou. Výzkum mezi prodejci proběhl také ve formě písemného dotazování, které bylo navíc doplněno pozorováním. Z provedených výzkumů vyplývá, že většina spotřebitelů již obuv někdy reklamovala a zdaleka ne všichni znají svá práva, která jim ze zákona náleží. Výběr obuvi je nejčastěji podmíněn její pohodlností, značka obuvi má pro spotřebitele jen velmi malý význam. Prodejci obuvi neprokázali znalosti, které by jako odborníci v oboru měli mít a chování spotřebitelů při reklamacích obuvi se na základě jejich odpovědí ukázalo být ne vždy zcela korektní.
Výrobní zakázka jako účetní případ
ZBORNÍKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce zobrazuje teoretické poznatky z metodiky účetnictví v reálné praxi při řešení účetních úkonů u výrobní zakázky ze strojírenské činnosti. Práce popisuje, jak se veškeré dění při výrobě zboží eviduje v účetnictví. Základním cílem práce je určit, zda-li určitá výrobní zakázka má pro firmu ekonomický a strategický význam. Teoretická část se opírá o známé shromážděné poznatky z marketingu, z oblasti účetnictví, legislativy České republiky a využití softwarového účetního programu SAP společně s výrobním programem Oracle. V praktické části je charakterizována firma, pro níž je realizována konkrétní výrobní zakázka. Zabývá se jednotlivými etapami průběhu výroby a je pro ní sestaven účetní deník s využitím vnitropodnikových aplikací v softwarovém prostředí účetního programu SAP a výrobnímu programu Oracle. Závěr práce přináší komplexní zhodnocení výroby, reklamace a možných finančních problémů při realizaci uskutečněné výrobní zakázky.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
HUML, Jan
Hlavním cílem práce je zjištění povědomí spotřebitelů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele. Mezi vedlejší cíle, patří zjištění důvodů případné neznalosti práva, zjištění spokojenosti s ochranou spotřebitele a návrh opatření, která povedou ke zlepšení dané situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.