Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor map pro fantasy hry na hrdiny
Pagáč, Antonín ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových a stolových hrách na hrdiny. Dále je navržen program, který je založen na generování Voroného diagramu a slouží k vytváření map. Generátor umožňuje umísťovat objekty na mapu náhodně pomocí uživatelských příkazů, nebo na konkrétní pozici pomocí grafického uživatelského rozhraní. Generátor je implementován v jazyce Javascript, který umožňuje spouštění programu v internetovém prohlížeči na různých zařízeních.
Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní)
Haša, Jiří ; Hrubý, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární generátor map.
Loterie - historie, současnost a pravděpodobnostní modelování.
MATIKO, Natalija
Ve své diplomové práci se zabývám tématem loterie. Věnuji se jejímu historickému vývoji a soudobé situaci. Zaměřila jsem se především na číselné loterie Sportka a Eurojackpot. U těchto dvou loterií provádím pravděpodobnostní modelování, které je především zaměřené na pravděpodobnost výhry. Dále jsem vytvořila pracovní list na téma loterie a výhra, který je rozdělený jak pro studenty středních škol, tak pro žáky základních škol. V práci je také popsaná loterie Účtenkovka a návod, jak vyhrát v loterii.
Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní)
Haša, Jiří ; Hrubý, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární generátor map.
Generátor map pro fantasy hry na hrdiny
Pagáč, Antonín ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových a stolových hrách na hrdiny. Dále je navržen program, který je založen na generování Voroného diagramu a slouží k vytváření map. Generátor umožňuje umísťovat objekty na mapu náhodně pomocí uživatelských příkazů, nebo na konkrétní pozici pomocí grafického uživatelského rozhraní. Generátor je implementován v jazyce Javascript, který umožňuje spouštění programu v internetovém prohlížeči na různých zařízeních.
Náhodná odezva jednoduché soustavy na kombinované gaussovské a poissonovské buzení
Náprstek, Jiří ; Král, Radomil
Článek se zabývá odezvou soustavy s jedním stupňem volnosti podrobené náhodnému buzení typu aditivního poissonského řetězce impulsů.
Analýza stability svahu pomocí random finite element method
Suchomel, R. ; Mašín, David
Analýza stability svahu pomocí random finite element method.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.