National Repository of Grey Literature 355 records found  beginprevious343 - 352next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Zavedení Procesního Intervalového řízení ve společnosti Sikla Bohemia, s.r.o.
Křivánková, Gabriela ; Srpová, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Práce pojednává o Procesním Intervalového řízení, které je novým přístupem k řízení společnosti dle procesů obohaceným navíc o další, zcela nové nástroje řízení, jako jsou například optimalizační audit workflow či Intervalové řízení umožňující společnosti nejen reakci na vnější i vnitřní změny v jejím okolí, ale i zrychlení této reakce a tedy získání potřebné konkurenční výhody. Metodika zavedení Procesního Intervalového řízení je zcela odlišná od metodiky, kterou používá většina poradenských firem a v tom je její přidaná hodnota, neboť funguje i v případech, kdy klasické přístupy selhávají.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Lindauerová, Jana (referee)
This dissertation deals with identification, classification and efficiency assessment in general and is later on applied to Wüstenrot - Building and Loan Association, a.s. Process is the core unit of the procedural type of Organization Management. Therefore, the Building and Loan Asociation defines the key processes and proceeds to the process mapping at the selected detail level. In the first place, this concerns the corporational detail level. Secondly, processes of Customer Satisfication are elaborated. These processes make a synergic effect and cause most valuable benefits providing the fact they are controlled. This means the Corporation Management has to reflect to the outcomes of the Process Efficiency Assessment. Every single process is described from the current situation point of view. Subsequently, proposals are made to improve its efficiency assessment.
Measurement and management of Operational risk within banks
Kováříková, Šárka ; Dvořák, Petr (advisor) ; Tuček, Miroslav (referee)
This thesis concerns measurement and management of operational risk within banks. First the Basel II concept is described. Following part focuses on definition of operational risk, description of its subparts, methods of how to measure it and phases of the management process. Methods of how to control and mitigate the operational risk are also defined in this section. Last part focuses on analysis of principles and standards which every bank should follow to effectively identify, assess, monitor and control/mitigate the operational risk. A questionaire which can be used to identify the level of operational risk within a bank is proposed in this section.
Management služeb IT (ISO 20000) v Iterity s.r.o.
Vlček, Daniel ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Šafka, Jan (referee)
Předložená diplomová práce se zabývá standardizací procesů v oblasti informačních technologií. Oblast managementu služeb IT popisují normy ISO 20000 a ITIL, ze kterých je primárně čerpáno. Za hlavní cíl si klade revizi firemních procesů v konkrétní společnosti dle struktury zmíněných norem. Diplomová práce se snaží o sloučení zásad a principů obecného managementu v prostředí informačních technologií. Do velké míry by měla sloužit potřebám konkrétního IT podniku, je proto psána odborným a standardním jazykem, který se v IT odvětví používá. Výsledek analýzy konstatuje nesoulad mezi stávajícími procesy a požadavky norem ISO 20000 a ITIL. Závěr práce proto také tvoří shrnutí klíčových oblastí doporučení, které by firma měla aplikovat. Klíčová slova: standardizace procesů, ISO 20000, ITIL, ASP, management služeb IT, procesní řízení, management kvality.
Business Process Engineering
Zdražil, Ondřej ; Řepa, Václav (advisor) ; Pochobradský, David (referee)
V této diplomové práci se zabývám problematikou návrhu business architektury s důrazem na možnost její implementace v reálném tržním subjektu. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje metodická východiska, a část praktickou, ve které nejprve konstruuji vlastní metodiku návrhu a podle této metodiky pak provádím návrh business architektury subjektu realitního trhu za využití nástroje ProVison. Součástí práce jsou grafické výstupy a jejich popis.
Process optimization - methods, instruments, practice
Jílek, Jaroslav ; Veber, Jaromír (advisor) ; Čtrnáctý, Josef (referee)
Práce se zabývá problematikou procesního řízení v moderním pojetí managementu. V teoretické části je procesní řízení nejprve představeno v kontextu různých přístupů managementu změny. Dále jsou popsány aspekty kvality procesu a nastíněny základy modelování a simulace procesů s využitím specializovaného softwaru. Praktická část je věnována aplikaci vybraného modelovacího nástroje v reálných podmínkách praxe, jsou analyzovány hlavní procesy ve spolupracující organizaci a rovněž proveden návrh dokumentovaných postupů pro dva procesy v této organizaci dosud podrobně nepopsané.
Procesní řízení společnosti Intertell spol. s r.o.
Laubová, Ivana ; Veber, Jaromír (advisor) ; Zámostná, Klára (referee)
Cílem této práce byl popis celkové situace v oblasti procesního řízení ve společnosti Intertell spol. s r.o. a optimalizace zvoleného procesu s využitím teorie omezení. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část obsahuje základní informace o procesním řízení a teorii omezení. Ve druhé a třetí části jsou podány informace o společnosti Intertell spol. s r.o. a o implementovaných prvcích procesního řízení, včetně popisu vybraných procesů. Následuje identifikace úzkého místa podniku a aplikace teorie omezení v procesu Lisování výrobku z plastu. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení pro odstranění úzkého místa ve výrobě a poskytnutí vodítka k aplikaci teorie omezení.
Methodologies supporting the process manangement and their applications
Farkaš, Jaroslav ; Svatá, Vlasta (advisor) ; Kudláček, Petr (referee)
V této práci se zabývám problematikou procesního řízení s ohledem na možnosti implementace v prostředí malých firem. Práce obsahuje teoretickou část, která poskytuje přehled procesních metodik a část praktickou, ve které nejprve vybírám podstatné vlastnosti procesně orientovaných metodik a na základě těchto klíčových komponent vytvářím vlastní metodiku, kterou následně aplikuji na procesy firmy Memos Software. Součástí práce je také detailní plán zavádění metodiky a rozsáhlá příloha obsahující diagramy procesů s klíčovými charakteristikami, mezi nimiž nechybí ani navržené metriky a jejich cílové hodnoty.
Reengineering of warehouse processes
Běhounová, Veronika ; Pernica, Petr (advisor) ; Jirsák, Petr (referee)
Cílem této diplomové práce je představit teoretická východiska procesního managementu a měření klíčových ukazatelů výkonnosti, která budou aplikována na postup vypracování konkrétního projektu z logistické praxe. Práce se zabývá skladovými procesy, metodami jejich mapování a měření pomocí klíčových ukazatelů. Čtenář se zde tedy seznámí jak s teoretickou stránkou řízení procesů, tak praktickým příkladem operačních procesů ve skladech dílů pro automobilový průmysl.
MOŽNOSTI VYUŽITÍ PROJEKTOVÝCH TECHNIK V PROCESNÍM MANAGEMENTU A NOVÉ SMĚRY PROJEKTOVÉHO MANAGEMENTU
Kučera, Petr ; Řepa, Václav (advisor) ; Hamza, Jan (referee)
Tato práce se zabývá vzájemnou provázaností projektového a procesního řízení. Jejím cílem je zjištění možností přenosu technik a metod aplikovaných při řešení projektů na řešení problémů v procesním řízení. Po prozkoumání společných a rozdílných rysů projektů a procesů jsem v první části práce dospěl k závěru, že mezi instanci procesu a projekt lze, s jistými omezeními, položit ekvivalenci. V následující části práce mapuji vzájemné interakce mezi projektovým a procesním řízením. Jsou zde uvedeny jak obecné způsoby vzájemných interakcí mezi oběma typy řízení, tak vybrané metodiky, které získávají v posledních letech na významu, ale prozatím nepronikly do obecného povědomí (Six Sigma, Lean). Práce má také za úkol čtenáře seznámit s novými trendy v projektovém řízení. Do této oblasti spadá a významnou částí na práci se podílí pojednání o Human Interaction Managementu. Práce se pokouší o zmapování jeho možností a přínosů, ale také možných problémových oblastí, se kterými se může uživatel tohoto přístupu setkat. Do práce jsem zahrnul také seznámení s prvním Human Interaction Management Systémem, který prozatím není běžně dostupný. Cílem bylo přiblížit čtenáři způsob práce s takovýmto systémem, seznámit jej s výhodami tohoto nového přístupu na konkrétní aplikaci, ale také nastínit možná úskalí.

National Repository of Grey Literature : 355 records found   beginprevious343 - 352next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.