Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 556 záznamů.  začátekpředchozí383 - 392dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti financování obecně prospěšné společnosti - dopad na účetní a daňový režim
HOLUBOVÁ, Linda
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části přibližuje neziskové organizace obecně. Praktická část se zabývá zhodnocením různých zdrojů financování ve vybrané neziskové organiazci a jejich vlivem na účetní a daňový režim. Mezi dílčí cíle patří klíčování nákladů a výnosů, popsání změn ve výši provozní dotace vzhledem k jednotlivým pozorovaným rokům a inflacím v předcházejícím roce, mezi dotací a počtem žáků a poměr provozní dotace ke školnému a výnosům z doplňkové činnosti.
Analýza účetnictví neziskové organizace a vliv legislativních změn na její účetnictví
HORNOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce bylo poukázat na vliv legislativních změn na účetnictví konkrétní neziskové organizace a analyzovat implementaci nové úpravy legislativy od roku 2010 až do roku 2014 v praxi. Dále bylo upozorněno i na navazující předpisy v souvislosti s hospodařením vybraných účetních jednotek, se zaměřením na konkrétní příspěvkovou organizaci. Vybranou příspěvkovou organizací je Městský dům kultury Sokolov (dále jen MDK), zřízený územním samosprávným celkem. MDK představuje hlavní centrum kulturního dění ve městě Sokolov. V práci je nastíněno, jak se změny legislativy promítly v praxi v konkrétní organizaci. Práce se také zaměřuje na specifika účetnictví a proces vedení účetnictví ve vybrané příspěvkové organizaci a také na její financování a vykazování. V závěru bylo navrženo několik opatření, která se převážně týkají legislativy, ale také bylo navrženo, jak čerpat peněžní fondy a na konec byly navrženy doporučení pro hospodářskou činnost organizace.
Management služeb neziskové organizace AIESEC České Budějovice
MRÁZOVÁ, Radka
Práce je zaměřena na analýzu služeb AIESEC České Budějovice, pobočky mezinárodní neziskové organizace, která zprostředkovává studentům praxi formou zahraničních stáží nebo členstvím v organizaci. Následné kvantitativní porovnání rozsahu těchto služeb s jednou z devíti dalších poboček České republiky a jednou zahraniční, je doplněno řízenými rozhovory na téma "Jak AIESEC rozvíjí své členy". Po zhodnocení výsledků jsou formulována doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně poskytovaných služeb.
Uplatňování etických zásad v rámci PR kampaní ve vybrané organizaci
MARŠÁLKOVÁ, Nina
Cílem práce je na konkrétních PR kampaních posoudit míru implementace etických norem a dále posoudit soulad s etickým kodexem organizace. Pro práci byla vybrána nezisková organizace Neposeda, poskytující preventivní a volnočasové aktivity pro děti, mládež rodinu a komunitu. Jsou popsány cílové skupiny organizace, způsoby komunikace s nimi, následně jsou vybrány PR kampaně. Kampaně jsou shrnuty a zhodnoceny z hlediska uplatňování etických norem.
Založení a hospodaření nadace
Daňková, Markéta
Daňková, M., Založení a hospodařené nadace. Bakalářská práce. Brno 2014. Bakalářská práce se zabývá problematikou založení nadace podle nového občanského zákoníku, který je platný od 1. ledna 2014. V teoretické části je nejprve definovaný neziskový sektor a provedeno zařazení nadace mezi právnické osoby. Dále jsou objasněny pojmy, problematika fungování a hospodaření nadace. Následně je provedena komparace změn vzniklých novou právní úpravou. V praktické části budou uvedeny konkrétní příklady nadací. Cílem praktické části je založení nadace podle nové právní úpravy.
Marketingová strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn
Kozáková, Ivana
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn Bohuslavice -- Kyjov. V úvodu práce je vymezena problematika a v práci použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje marketingu. V praktické části jsou teoretická východiska aplikována na zmíněnou neziskovou organizaci a její stálou muzejní expozici. Cílem práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace ART mlýn, včetně analýzy jejích dosavadních činností a dále návrh marketingového mixu ART muzea. Na základě zjištěných poznatků je doporučena vhodná marketingová strategie. Závěr práce obsahuje další marketingová doporučení rozvoje organizace.
Business plan to establish a non-profit organization in the field of corporate social responsibility
Petříková, Viktorie
Cílem mé bakalářské práce je popsat proces, kterým se zřizuje nezisková organi-zace v oblasti sociální odpovědnosti firem. V práci bude zhodnocena aktuální situ-ace neziskových organizací v oblasti sociální odpovědnosti firem v České republice. Teoretická část bakalářské práce bude provedena pomocí aktuální literaturu a jiných informací. Založení bude hodnoceno pomocí SWOT analýzy a podle ak-tuálních potřeb budou použity i příslušné jiné analytické nástroje.
Informační systém neziskové organizace a jeho vztah k regionálnímu rozvoji
Melichárek, Pavel
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním informačního systému neziskové organizace a vztahem tohoto systému k regionálnímu rozvoji. Teoretická část je věnována informačním systémům, neziskovým organizacím a regionálnímu rozvoji, v praktické části je prostor dán konkrétní neziskové organizaci, Salesiánskému středisku mládeže. Dále je provedeno a komentováno dotazníkové šetření, které se týká využití informačního systému SalesiániVálí klienty.
Kultura práce neziskové organizace
Urbánková, Tereza
Urbánková, T. Kultura práce neziskové organizace. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2013. Bakalářská práce se zabývá kulturou práce a jejím přenosem v neziskové organizaci, konkrétně studentské mezinárodní organizaci AIESEC s pobočkou v Brně.
Retence a odchodovost v neziskové organizaci AIESEC Brno
Pastirčíková, Monika
Pastirčíková, M. Retence a odchodovost v neziskové organizaci AIESEC Brno. Bakalářská práce. Brno: MENDELU v Brně, 2013. Cílem bakalářské práce je zhodnocení retence členů neziskové organizace AIESEC Brno, určení činitelů ovlivňující její úroveň a doporučení konkrétních opatření k jejímu zvýšení. Teoretická část definuje vybrané pojmy, vymezuje neziskové organizace a především se zabývá retencí a odchodovostí pracovníků. Praktická část práce obsahuje charakteristiku organizace a kvantitativní výzkum mezi současnými a bývalými členy vybrané organizace, zaměřený na zjištění důvodů pro odchod a zhodnocení spokojenosti současných a bývalých členů s vybranými činiteli ovlivňujícími odchodovost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 556 záznamů.   začátekpředchozí383 - 392dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.