Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatňování etických zásad v rámci PR kampaní ve vybrané organizaci
MARŠÁLKOVÁ, Nina
Cílem práce je na konkrétních PR kampaních posoudit míru implementace etických norem a dále posoudit soulad s etickým kodexem organizace. Pro práci byla vybrána nezisková organizace Neposeda, poskytující preventivní a volnočasové aktivity pro děti, mládež rodinu a komunitu. Jsou popsány cílové skupiny organizace, způsoby komunikace s nimi, následně jsou vybrány PR kampaně. Kampaně jsou shrnuty a zhodnoceny z hlediska uplatňování etických norem.
Zhodnocení uvedení produktu na trh
MARŠÁLKOVÁ, Nina
Bakalářská práce se zabývá uvedením produktu na trh a následným návrhem vhodnějšího postupu. Pro práci si autorka vybrala společnost Aponia software,s.r.o. se sídlem v Brně. Jedná se o malou společnost zabývající se vývojem a prodejem navigací pro mobilní zařízení. Během práce se autorka zaměřila na uvedení navigace pro operační systém Android na trh.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.