Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
POŠVECOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení vhodného řešení tak, aby oddělení fungovalo kvalitně a efektivně a bylo využito všech jeho možností. Bakalářská práce měla potvrdit či vyvrátit následující hypotézy: Marketingové oddělení nepracuje podle zásad marketingového řízení. Marketingové oddělení se zaměřuje pouze na propagaci. Obě dvě hypotézy se potvrdily - marketingové oddělení se zaměřuje na propagaci a částečně marketingový mix, jež jsou ovšem pouze důsledky důležitějších předcházejících činností jako základu pro správná rozhodnutí.
Marketingový plán pro Bertiny lázně
SOBOTKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská byla vypracována na téma marketingový plán pro lázeňské zařízení. Hlavním cílem je vytvořit marketingový plán pro Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Firma se zabývá rekondičními a relaxačními pobyty, vhodnými pro stavy únavy a snížení výkonnosti, zlepšení fyzické kondice, rekonvalescence nebo snížení nadváhy, apod. Vedlejšími cíli je vytvoření analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V rámci analýzy vnitřního prostředí byly využity - SW analýza, Porterův model pěti sil a marketingový výzkum. Pro analýzu vnějšího prostředí byly využity tyto metody - STEP analýza a OT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.