| |
|
Volba nejvhodnějšího provozního úvěru pro podnikatelské subjekty
Pospíšilová, Marie ; Vitula, Pavel (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provozního úvěrování podnikatelů. V práci je provedena analýza soudobých možností provozního úvěrování u subjektivně stanovených bank, a také výběr nejvhodnějšího produktu v konkrétních podmínkách fiktivního podnikatele. Na základě výsledků provedené analýzy a komparace je sestaveno pořadí bank a jimi poskytovaných produktů, které jsou vhodné pro fiktivního podnikatele.
|
| |
| |
| |
|
Volba nejvhodnějšího provozního úvěru pro podnikatelské subjekty
Pospíšilová, Marie ; Vitula, Pavel (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou provozního úvěrování podnikatelů. V práci je provedena analýza soudobých možností provozního úvěrování u subjektivně stanovených bank, a také výběr nejvhodnějšího produktu v konkrétních podmínkách fiktivního podnikatele. Na základě výsledků provedené analýzy a komparace je sestaveno pořadí bank a jimi poskytovaných produktů, které jsou vhodné pro fiktivního podnikatele.
|
|
Dopady zavedení cash poolingu v nadnárodní skupině Soufflet
Kryl, Martin
Hlavní cílem této bakalářské práce je zhodnotit dopady změny financování a s tím související zavedení cash poolingu ve společnosti Sladovny Soufflet ČR, a.s. Změna bude zhodnocena zejména na základě porovnání výnosových a nákladových úroků během čtyřletého období, přičemž první dva roky ukazují fungování před změnou a následující dva již po uvedených změnách. V poslední části práce bude uvedeno několik možných doporučení, které mohou vést k efektivnějšímu využívání cash poolingu.
|
|
Analýza studentských účtů v ČR
HAIDINGEROVÁ, Adéla
Cílem této práce je provést analýzu studentských účtů na českém trhu. Teoretická část je zaměřena na bankovní produkty a platební styk. Hlavní pozornost je věnována problematice běžných účtů a platebních karet. V praktické části bakalářské práce byl proveden sběr dat o nabízených studentských účtech. Následně byly nabízené produkty srovnány pomocí srovnávacího modelu čtyř zákazníků, kdy každý ze zákazníků měl jiné potřeby. V závěru této práce je vyhodnoceno, který účet je nejvýhodnější a za jakých podmínek jsou jednotlivé účty výhodné.
|
| |
| |