Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce prodejny a opravny automobilů
Thomanková, Lucie ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce prodejny a opravny aut s přístavbou. Prodejna má půdorysný rozměr 22 x 30 m a výšku 10 m. Příčná vazba je tvořena obloukovou konstrukcí z Vierendeelových nosníků. Opravna má rozměr 20 x 30 m, výšku 10 m, a je tvořena příhradovými vazníky a plnostěnnými sloupy. Rámová přístavba má rozměr 20 x 10 m a výšku 6,4 m. Obvodové konstrukce jsou tvořeny sendvičovými panely. Štítová stěna a část střešní konstrukce prodejny je prosklená. Klimatická zatížení jsou uvažována pro lokalitu Ostrava.
Dvoulodní průmyslová hala
Hetmer, Jakub ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Dvoulodní průmyslová hala“ je zpracovaná ve formě projektové dokumentace dle platných předpisů. Jedná se o ocelovou halu. Ta je navržena jako jednopodlažní, dvoulodní se sedlovou střechou. Hala se nachází v městě Brně Hlavní nosnou konstrukci tvoří rovinná příčná vazba, která je kloubově uložená na vetknutých sloupech. V konstrukci je navrženo 9 příčných vazeb a osová vzdálenost jednotlivých vazeb je 6,0 m. V krajních příčných vazbách jsou kloubově uložené štítové sloupy s osovou vzdáleností 6,0m, které jsou zajištěny příhradovým podélným ztužením proti účinkům sil od větru. Všechny sloupy jsou uloženy na betonových patkách. V podélném směru je objekt vyztužen pomocí příčných ztužidel v rovině střechy a stěny. Příčná ztužidla jsou umístěna v krajních polích konstrukce. Vaznice a paždíky jsou staticky řešené jako prosté nosníky, uložené v podélném směru na příčné vazby a sloupy.
Dvoulodní hala
Zehnálek, David ; Barnat, Jan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce dvoulodní haly v lokalitě města Slavkov u Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 72 x 54 m. Hlavní nosnou částí je příčná vazba o rozpětí 24 a 30 m a výšce ve vrcholu lodí 8,60 a 8,75 m, která je vetknuta na základovou konstrukci. Vazba je složena z příhradových vazníků a sloupů. Vazníky jsou kloubově uloženy na sloupech. Mezi hlavními nosnými vazbami jsou prvkové vaznice. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna příčnými ztužidly. Opláštění střechy a stěn bude provedeno pomocí sendvičových panelů.
Celní sklad v Uherském Brodě
Šotkovský, Jakub ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce bylo vypracovat návrh a posoudit ocelovou konstrukci celního skladu v Uherském Brodě. Jedná se o jednolodní halu se sedlovou střechou s půdorysnými rozměry 30 x 42 m a výškou 8 m. Sklon střešní roviny je 7,595 °. Hlavní nosný konstrukční systém haly tvoří 8 příčných rámových vazeb. Hala je opláštěna sendvičovými izolačními panely Kingspan. Celá ocelová konstrukce je z oceli S 235.
Městské divadlo v Kuřimi
Petr, Radovan ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh dřevěné konstrukce městského divadla s vnitřní ocelovou vestavěnou konstrukcí. Návrh dřevěné konstrukce je vypracován ve dvou variantách podle normy ČSN EN. Práce řeší statické působení této konstrukce a návrh jednotlivých částí a materiálů konstrukce. Půdorysné rozměry jsou 49,0 x 25,6 m, s max. výškou 12,5 m. Konstrukce je navržena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Nosná konstrukce střechy je řešena pomocí 13 obloukových plnostěnných nosníků. Druhá varianta je řešena jako obloukové příhradové nosníky. Štítová stěna je navržena prosklená, skleněný plášť budu vynášen dřevěnou konstrukcí se sloupy a paždíky. Součástí práce je i řešení spojů a detailů konstrukce. Konstrukce byla řešena v programu Dlubal RSTAB 8. Posouzení prvků bylo provedeno pomocí přídavného modulu TIMBER Pro. Varianta s plnostěnným nosníkem byla pro kontrolu posouzena ručním posudkem. Pro tuto variantu byly zpravovány konstrukční detaily některých spojů. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Průmyslová hala
Forman, Radek ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Skladová a výrobní dvoulodní hala s nosnou ocelovou konstrukcí a tepelně izolačním pláštěm, o rozpětí 36 m a délce 72 m. Součástí haly jsou dva mostové jeřáby o nosnosti 32t a 40t. Hlavní nosná konstrukce je řešena jako rámová s plnostěnými vazníky a sloupy. Sloupy jsou řešeny kloubově, umístěny modulově po 6m. Hala je řešena pro I. sněhovou oblast.
Hala pro sportovní účely v Lipníku ned Bečvou
Kožík, Jiří ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Hala pro sportovní účely v Lipníku nad Bečvou“ je zpracovaná ve formě projektové dokumentace dle platných předpisů. Jedná se o ocelovou halu. Ta je navržena jako jednopodlažní, jednolodní se sedlovou střechou. Hala se nachází v městě Lipník nad Bečvou. Hlavní nosnou konstrukci tvoří rovinný rám, který je kloubově uložen na betonových patkách.
Skladovací hala s přístavkem
Růžička, Jan ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce skladovací haly s přístavkem v lokalitě města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 24x48m. Hlavní nosnou částí je příčná vazba o rozpětí 18m a výšce ve vrcholu lodě 8,9m, která je kloubově uložena na základovou konstrukci. K hlavní nosné konstrukci je kloubově připojen přístavek o půdorysných rozměrech 6x48m a výšce ve vrcholu 5,6m. Příčná rámová vazba je tvořena příčlemi a sloupy. Mezi hlavními nosnými rámy jsou tenkostěnné plnostěnné vaznice ztužené táhly. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna ztužidly. Opláštění střechy a stěn bude provedeno pomocí sendvičových panelů. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2012 a ručním výpočtem.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Nádvorní jeřábová dráha autovrakoviště v Bzenci
Trachtulcová, Šárka ; Sýkora, Karel (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh nosné ocelové konstrukce nádvorní jeřábové dráhy pro pojezd mostového jeřábu nosnosti 32 t. Jeřábová dráha se nachází v areálu autovrakoviště v lokalitě města Bzenec. Návrh je proveden pro jeřábovou dráhu o rozchodu 22,5 m a délce dráhy 60 m. Jeřábová dráha je tvořena plnostěnnými sloupy o výšce 8,0 m a rozteči 12 m, hlavními nosníky jeřábové dráhy, příhradovým vodorovným výztužným nosníkem a výztužným nosníkem v šikmé rovině. Součástí jeřábové dráhy jsou i brzdná ztužidla a základy. Základní použitý materiál je ocel pevnostní třídy S235.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.