Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
POSTOJE SPOTŘEBITELŮ K REKLAMĚ V KINĚ
Hnátková, Diana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Gollerová, Kateřina (oponent)
Tématem bakalářské práce je zjištění postojů českých spotřebitelů k reklamě v kině. Cílem práce je stanovit postoje Čechů k reklamě v kině na základě kvantitativního výzkumu, konkrétně dotazníku, prováděného v místě promítání filmu. Práce je rozdělena na tři hlavní části, teoretickou, metodologickou a praktickou. Teorie se zaměřuje na reklamu obecně, reklamu v kině a definování postoje jako pojmu. V metodologii je popsán marketingový výzkum a způsob sběru dat jak primárních tak sekundárních. Praktická část je věnována analýze nasbíraných informací, porovnání dat sekundárních a primárních a finálnímu vyhodnocení výzkumu.
Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Urbanová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Schaffer, Robert (oponent)
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.