Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 423 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model přímých plateb v internetovém obchodu
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na funkci přímých plateb v elektronickém prostřední. Stanovuje model, který pomáhá k lepšímu poukazování přímých plateb v internetovém obchodování. Cílem práce je právě navrhnutí takového modelu, který zlepší podmínky pro přímé platby v elektronickém obchodu všem firmám, které využívají elektronického obchodování. Výsledkem práce je teoretický model, který je aplikovatelný na jakýkoliv internetový obchod.
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval vytvořením návrhu internetového obchodu s knihami. Součástí práce je popsání teoretických poznatků z oblasti internetového obchodování, analýza současné situace a trendy v oblasti knih a jejich prodeje, návrh modelu internetového obchodu a změn ve firmě po jeho zavedení včetně ekonomického zhodnocení.
Návrh webové prezentace a informačního systému pro Penzion Radost
Heclová, Hana ; Škarková, Marta (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu webové prezentace a informačního systému pro penzion Radost. Vymezuje teoretická východiska nutná pro tvorbu webových stránek a informačního systému, analyzuje současný stav a požadavky. Součástí práce je také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných skutečností a požadavků je vytvořen návrh webové prezentace a informačního systému a jejich zhodnocení z hlediska časové a finanční náročnosti.
Realizace nebo inovace IS firmy
Baroš, Jan ; Hrtús, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Návrh informačního systému firmy pro elektronické obchodování. Práce objasňuje úlohu elektronického obchodování a popisuje postup vytvoření konkurenceschopného a funkčního elektronického obchodu.
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Internetový marketing pro firmu
Pohorelec, Andrej ; Hádek, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
Elektronický obchod pro STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o.
Škapa, Jan ; Burda, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu a řešení inovace elektronického obchodu obchodní společnosti STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o., jež se zabývá prodejem a pronájmem strojů a výrobků pro stavebnictví. Součástí práce jsou teoretická východiska pro tvorbu elektronického obchodu, analýza současné situace elektronického obchodu v kontextu celofiremní strategie a realizace a implementace nové verze obchodu.
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Optimalizace internetové prezentace pro podporu e-marketingu
Kříž, Petr ; Luhan, Jan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce tvoří metodickou pomůcku pro získání potenciálních nových zákazníků z internetového prostředí za použití optimalizačních technik pro internetové prezentace. Optimalizační techniky jsou děleny do přímo a nepřímo ovlivnitelných faktorů spolu s kombinací internetového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 423 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.