Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zaměření rodičů na výkon vedle křesťansky zdůvodněné důstojnosti člověka ve vzdělávání jejich dětí
GUBANIOVÁ, Eliška
Tato bakalářská práce pojednává a zkoumá, jaké zaměření mají rodiče s ohledem na výkon svých dětí, vedle křesťansky zdůvodněné důstojnosti člověka. Teoretická část popisuje pojem důstojnost člověka v křesťanském a ve školním prostředí. V práci je také nastíněn antický a křesťanský pohled na vzdělávání. Nedílnou součástí každého vzdělávání je rodina a škola. Jejich vzájemná spolupráce vede k lepším vzdělávacím výsledkům. Praktická část pojednává o výzkumném šetření, které zjišťuje, jaké zaměření mají rodiče vzhledem ke vzdělávacímu výkonu svých dětí. Zkoumá, co je pro ně důležité.
Distanční výuka z pohledu jedné rodiny
Brodilová, Aneta ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Maryšková, Tereza (oponent)
Tato práce si klade za cíl podívat se na nový fenomén dnešní doby - distanční výuku, kterou byla nahrazena běžná prezenční forma vzdělávání v rámci protiepidemických opatření, z pohledu jedné vybrané rodiny. V teoretické části se věnuje dvěma tématům. Prvním je distanční výuka, uvedení do problematiky, její legislativní zakotvení a její formy. Zpracovává téma rodiče a jeho významné postavení v distanční výuce a také celkový přístup rodičů ke škole, který se dále promítá i do postoje dítěte vůči škole a vzdělávání. V této části jsou také popsány dopady distanční výuky na žáky a studenty a také výhody a nevýhody distanční výuky v porovnaní s běžnou výukou prezenční. Druhé téma teoretické části je pak pohled na přístupy užívané k práci s rodinou a jejich principy. Jedná se konkrétně o systemický přístup a narativní přístup. Je zde popsáno konstruování reality v narativním pojetí a škola a její místo v příběhu rodiny. Tyto kapitoly jsou zařazeny pro lepší pochopení interpretace v empirické části práce, která z těchto přístupů přímo vychází. V samotné empirické části jsou pak zpracovány a interpretovány informace poskytnuté v rámci rozhovorů vybranou rodinou. Rozhovory byly vedeny formou polostrukturovaných interview. Z rozhovorů vyplynulo celkem šest základních témat, která jsou popisována a dokládána...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.