Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Editor pro simulátor dopravy
Malaník, Michal ; Snášelová, Petra (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. Ve stažených geografických datech jsou nejprve detekovány křižovatky. Detekce probíhá za pomoci detektoru, který byl také vytvořen v rámci této práce. Editor poté umožňuje editovat křižovatky tak, aby co nejrealističtěji odpovídaly skutečnosti. Tento proces zahrnuje modelování počtu jízdních pruhů, rozmístění různých typů semaforů, také dopravních detektorů a mnoha dalších objektů reálného světa. Editovaná data jsou následně k dispozici ve formě výstupního souboru ve formátu XML a jsou takto poskytnuta simulátoru dopravy.
Výpočetní model a analýza systému adaptivních semaforů
Terbr, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu adaptivních křižovatek a studiem jejich vlivu na plynulost provozu a jiné. V práci je obsažen rozbor aktuálně používaných dopravních detektorů, rozbor hlavních problémů klasických křižovatek a možnosti jejich řešení, následně návrh modelu, popis realizace a testování vytvořeného modelu. Výsledný model je vytvořen v softwaru UPPAAL SMC a jedná se o systém navzájem komunikujících časovaných automatů. Testování probíhá porovnáváním výsledků testů klasických semaforů s výsledky adaptivních semaforů.
Dopravní telematika
Buchta, Pavel
Bakalářská práce se zabývá problematikou inteligentních dopravních systémů. V první části jsou zmíněny základní pojmy, které se dále rozvíjí k možnostem různých systémů, napomáhajících identifikaci vozidel. Praktická část bude věnována porovnání kamerových systému a dopravních detektorů tak, aby bylo možné určit nejvíce efektivní systém.
Výpočetní model a analýza systému adaptivních semaforů
Terbr, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu adaptivních křižovatek a studiem jejich vlivu na plynulost provozu a jiné. V práci je obsažen rozbor aktuálně používaných dopravních detektorů, rozbor hlavních problémů klasických křižovatek a možnosti jejich řešení, následně návrh modelu, popis realizace a testování vytvořeného modelu. Výsledný model je vytvořen v softwaru UPPAAL SMC a jedná se o systém navzájem komunikujících časovaných automatů. Testování probíhá porovnáváním výsledků testů klasických semaforů s výsledky adaptivních semaforů.
Editor pro simulátor dopravy
Malaník, Michal ; Snášelová, Petra (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. Ve stažených geografických datech jsou nejprve detekovány křižovatky. Detekce probíhá za pomoci detektoru, který byl také vytvořen v rámci této práce. Editor poté umožňuje editovat křižovatky tak, aby co nejrealističtěji odpovídaly skutečnosti. Tento proces zahrnuje modelování počtu jízdních pruhů, rozmístění různých typů semaforů, také dopravních detektorů a mnoha dalších objektů reálného světa. Editovaná data jsou následně k dispozici ve formě výstupního souboru ve formátu XML a jsou takto poskytnuta simulátoru dopravy.
Centralizované vyhodnocování zátěže dopravního systému
Zukal, Marek ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
V rámci provozu světelných křižovatek jsou sbírány statistické údaje o charakteristikách řízených dopravních proudů a parametrech aplikovaného řízení. Takto pořízená data mohou být užitečným zdrojem informací pro vylepšení strategie řízení a materiálem pro vytvoření matematických modelů, které popisují chování dopravních proudů v průběhu času. Tyto modely je možné blíže studovat a využít pro predikci bezprostředního vývoje na základě aktuálního stavu. Tato práce se snaží navrhnout prostředky, které umožní ze shromažďovaných dat tyto modely vytvořit a dále s nimi pracovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.