|
Využití controllingu v podniku
Janíčková, Nikola ; Ondráčková, Vladimíra (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku s využitím dvou controllingových metod. Firma Jaroslav Janíček - Auto Janíček bude analyzována v průběhu let 2015 - 2017. Teoretická část se podrobně věnuje controllingu a použitým metodám. Poté je analyzována firma a následuje část praktická, která obsahuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a zisku a analýzu ziskovosti zákazníků. Závěrem jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
|
|
Využití controllingu v podniku
Janíčková, Nikola ; Ondráčková, Vladimíra (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku s využitím dvou controllingových metod. Firma Jaroslav Janíček - Auto Janíček bude analyzována v průběhu let 2015 - 2017. Teoretická část se podrobně věnuje controllingu a použitým metodám. Poté je analyzována firma a následuje část praktická, která obsahuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a zisku a analýzu ziskovosti zákazníků. Závěrem jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
|
|
Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb
Kushnarevich, Olga ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Bohumil (oponent)
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb" je zaměřena na analýzu zisku zákazníků a jejich skupin v holdingu obchodních společností poskytujících ICT služby na hotelovém trhu. Teoretická část obsahuje shrnutí poznatků z oblasti manažerského účetnictví k této problematice. Aplikační část naznačuje kroky pro implementaci nástrojů manažerského účetnictví, změny v podnikových procesech a struktuře dat tak, aby bylo možné zavedený systém používat pro vyhodnocení ziskovosti zákazníků v sektoru služeb, konkrétně v odvětví hotelnictví.
|
|
Analýza ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti
Jahoda, Richard ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Šoljaková, Libuše (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvoření systému pro provádění analýzy ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti. Tvorba systému v praktické části navazuje na poznatky představené v teoretické části. Práce také diskutuje možnosti využití metod activity based costing a time driven activity based costing. Teoretická část práce obsahuje představení analýzy ziskovosti zákazníků. V této části je dále představena metoda activity based costing a s ní související metoda time driven activity based costing. Vzhledem k zaměření práce jsou v teoretické části prezentována specifika měření výkonnosti v poradenské společnosti. Praktická část práce začíná shrnutím současného stavu ve zkoumané společnosti. V praktické části je následně vytvořen systém pro analýzu ziskovosti zákazníků. Tato část práce je zakončena provedením samotné analýzy ziskovosti zákazníků.
|
|
Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit
Neuvirt, Jan ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit" popisuje možnosti analýzy ziskovosti zákazníků a metody řízení nákladů na základě aktivit. Teoretická část práce je zaměřená na popis metody řízení na základě aktivit, výhody, nevýhody, způsoby implementace a rozbor využití analýzy ziskovosti zákazníků. V praktické části jsem aplikoval teoretické poznatky v obchodním podniku E-centrum, a. s. Společnosti jsem vypracoval kompletní analýzu ziskovosti zákazníků a model řízení nákladů na základě aktivit. Na základě dosažených výsledků jsem společnosti navrhl mnoho doporučení.
|