Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití controllingu v podniku
Janíčková, Nikola ; Ondráčková, Vladimíra (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku s využitím dvou controllingových metod. Firma Jaroslav Janíček - Auto Janíček bude analyzována v průběhu let 2015 - 2017. Teoretická část se podrobně věnuje controllingu a použitým metodám. Poté je analyzována firma a následuje část praktická, která obsahuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a zisku a analýzu ziskovosti zákazníků. Závěrem jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
Využití controllingu v podniku
Janíčková, Nikola ; Ondráčková, Vladimíra (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití controllingu v podniku s využitím dvou controllingových metod. Firma Jaroslav Janíček - Auto Janíček bude analyzována v průběhu let 2015 - 2017. Teoretická část se podrobně věnuje controllingu a použitým metodám. Poté je analyzována firma a následuje část praktická, která obsahuje metodu výpočtu vícestupňového příspěvku ke krytí fixních nákladů a zisku a analýzu ziskovosti zákazníků. Závěrem jsou uvedeny návrhy na zlepšení.
Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb
Kushnarevich, Olga ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Bohumil (oponent)
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků v sektoru služeb" je zaměřena na analýzu zisku zákazníků a jejich skupin v holdingu obchodních společností poskytujících ICT služby na hotelovém trhu. Teoretická část obsahuje shrnutí poznatků z oblasti manažerského účetnictví k této problematice. Aplikační část naznačuje kroky pro implementaci nástrojů manažerského účetnictví, změny v podnikových procesech a struktuře dat tak, aby bylo možné zavedený systém používat pro vyhodnocení ziskovosti zákazníků v sektoru služeb, konkrétně v odvětví hotelnictví.
Analýza ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti
Jahoda, Richard ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Šoljaková, Libuše (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvoření systému pro provádění analýzy ziskovosti zákazníků v poradenské společnosti. Tvorba systému v praktické části navazuje na poznatky představené v teoretické části. Práce také diskutuje možnosti využití metod activity based costing a time driven activity based costing. Teoretická část práce obsahuje představení analýzy ziskovosti zákazníků. V této části je dále představena metoda activity based costing a s ní související metoda time driven activity based costing. Vzhledem k zaměření práce jsou v teoretické části prezentována specifika měření výkonnosti v poradenské společnosti. Praktická část práce začíná shrnutím současného stavu ve zkoumané společnosti. V praktické části je následně vytvořen systém pro analýzu ziskovosti zákazníků. Tato část práce je zakončena provedením samotné analýzy ziskovosti zákazníků.
Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit
Neuvirt, Jan ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
Diplomová práce "Analýza ziskovosti zákazníků při využití řízení na základě aktivit" popisuje možnosti analýzy ziskovosti zákazníků a metody řízení nákladů na základě aktivit. Teoretická část práce je zaměřená na popis metody řízení na základě aktivit, výhody, nevýhody, způsoby implementace a rozbor využití analýzy ziskovosti zákazníků. V praktické části jsem aplikoval teoretické poznatky v obchodním podniku E-centrum, a. s. Společnosti jsem vypracoval kompletní analýzu ziskovosti zákazníků a model řízení nákladů na základě aktivit. Na základě dosažených výsledků jsem společnosti navrhl mnoho doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.