Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci
Nguyen, Thu Ha ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Podnikatelský plán beauty studia se zaměřením na marketingovou komunikaci" má za cíl vytvořit podnikatelský plán kosmetického studia, které se specializuje na přírodní péči. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s podnikáním a základy pro sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je popsán samotný podnikatelský plán se zaměřením na marketingovou komunikaci. Praktická část obsahuje popis nabízených produktů a služeb, definici cílové skupiny, zpracované analýzy - SWOT analýzu a Porterův model pěti sil. Zatímco SWOT analýza rozebírá a zhodnocuje současný stav podniku, Porterův model pěti sil analyzuje konkurenční prostředí nově vstupujícího podniku na trh. Marketingový plán obsahuje taktiky ke zvýšení povědomí o podniku, které budou implementovány na sociálních sítích, zejména na platformách Instagram, YouTube a Facebook a Tik Tok. V rámci podnikatelského plánu je vytvořena i finanční projekce, která zhodnotí potřebný kapitál k chodu podniku a jeho finanční stabilitu.
Strategická analýza podniku drogerie Deštná
Mašková, Jana ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice strategické analýzy malého podniku z maloobchodního prostředí. Pomocí vhodně zvolených metod vzhledem k charakteristice podniku zkoumá vnější a vnitřní prostředí podniku, drogerie Deštná. Cílem práce je na základě těchto analýz popsat současný stav podniku a jeho pozici na trhu a v závěru navrhnout některá možná opatření vyplývající z analýzy, která jsou primárně zaměřená na udržení pozice na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.