Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka v sociálním, kulturním a náboženském kontextu
Sedláčková, Daniela ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Jedlička, Richard (oponent) ; Smékalová, Lucie (oponent)
Diserta ní práce se zabývá popisem a analýzou zdravého sebev domí z hlediska jeho utvá ení; vliv , které do procesu utvá ení vstupují a možnostmi rozvoje zdravého sebev domí ve školním pro- st edí s ohledem na sociální, kulturní a náboženský kontext, ve kterém žák žije. V teoretické ásti prá- ce jsou na základ odborné literatury zpracována nejzásadn jší východiska a okolnosti, které ve velké mí e ovliv ují sebev domí žáka a p ispívají k jeho rozvoji v pozitivním slova smyslu. Pozornost je v - nována témat m teoretického vymezení konceptu Já a vnit ním vliv m, které na utvá ení sebev domí p sobí. Rodina, škola a vrstevnická skupina jsou zde uvedeny jako zásadní sociální a kulturní vn jší vlivy, které spolu s náboženským kontextem p sobí na utvá ení sebev domí. P edstavena je feno- menologická teorie Chrise Mruka, která ukazuje problematiku sebev domí v komplexn jší podob . Teoretická ást je uzav ena nastín ním možností rozvoje zdravého sebev domí žáka, zahrnující i me- todu peer mediace - ešení konflikt ve školním prost edí, a analýzou otazník , vyplývajících ze za- hrani ních výzkum sebev domí. Cílem výzkumné ásti je zjistit, zda a do jaké míry má vliv poci ované sebev domí, atribuce a aspirace žáka na jeho školní prosp ch, který z vliv p sobících na sebev domí žák poci uje jako do- minantní a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.