Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image
Svozilová, Radka ; Lobpreis, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diploma thesis titled as Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image is based on the research of Czech and international students´ expectations and perceptions about BUT which leads to find out how big distinction is between BUT image and reality.
The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 - B1 Adult Learners.
Ždímalová, Hana ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Betáková, Lucie (oponent) ; Mánek, Bohuslav (oponent)
Předposlechová fáze ve výuce poslechu u dospělého žáka na úrovni A2 - B1 Hana Ždímalová Tato dizertační práce se zabývá výukou poslechu u dospělých studentů angličtiny jako cizího jazyka v České republice a zejména faktorem předposlechu, který zatím není dostatečně probádán. Práce zkoumá názory studentů na poslech a jejich vnímání výuky poslechu v kurzech obecné angličtiny a použití různých předposlechových technik ve výuce poslechu, a to zejména z pohledu dospělých studentů jazykové úrovně A2-B1 (dle CEFR). Teoretická část dizertace se zabývá současnými poznatky z výzkumu výuky poslechu a mapuje historii výuky poslechu v rámci klasických (didaktických) metod výuky cizích jazyků. Předposlechová fáze je integrální součástí výuky cizojazyčného poslechu od začátku komunikačního přístupu, avšak v poslední době se vynořila některá kontroverzní témata. Učitelům se vytýká, že tráví předposlechovou fází příliš mnoho času (Field 2002; 2008) a dále je zpochybňována zásada, že studentům mají být při testování poslechu předloženy otázky na poslech předem (Sherman 1997). Poslechové potřeby studentů a jejich vnímání dovednosti poslechu s porozuměním navíc nebyly ještě v dostatečné míře zkoumány (Graham 2006; Graham - Macaro 2008) a v ČR zatím vůbec. Domníváme se, že je třeba se studentů ptát na jejich názory a...
The EU in the eyes of the Australian elite 2016-2019: perceptions in the context of Brexit
Baker, Thomas Andrew ; Weiss, Tomáš (vedoucí práce) ; Karagiannis, Yannis (oponent)
Abstraktní Brexit představuje pravděpodobně nejdramatičtější vývoj v historii Evropské unie (EU). U třetí země, jako je Austrálie, je Spojené království (UK), s nímž sdílí spojení Commonwealthu, obecně vnímáno jako most mezi Austrálií a EU. Brexit tedy představuje pro Austrálii hlavolam v otázce, jak přistupovat k jejím vztahům s EU do budoucna. Vnímání EU z asijsko-pacifického regionu bylo pravidelně studováno od počátku 21. století. Od roku 2008 však došlo k nedostatku konkrétního zaměření australského vnímání EU, konkrétně vnímání australských elit. Brexit představuje příležitost k aktualizaci stávající literatury, takže tento výzkum analyzuje, jak australská elita vnímá EU po odchodu Spojeného království. Tento výzkum využívá dvoustupňový metodický přístup k tomu, aby zjistil, jaké je vnímání australské elity EU od referenda o brexitu v červnu 2016. Mezi metody patří kritická obsahová analýza výstupů australských think tanků a polostrukturované rozhovory s australskými elitní osobnosti identifikované jako osoby s rozsáhlými znalostmi EU. Výzkum testuje představu ústředního postavení Spojeného království ve vztazích mezi Austrálií a EU a shledává, že v tomto směru panuje smíšené vnímání, přičemž někteří věří, že je to pravda, zatímco jiní vnímají, že Austrálie ve skutečnosti jedná s EU příměji. Výzkum...
The Pre-listening Stage in L2 Listening Instruction to A2 - B1 Adult Learners.
Ždímalová, Hana ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Betáková, Lucie (oponent) ; Mánek, Bohuslav (oponent)
Předposlechová fáze ve výuce poslechu u dospělého žáka na úrovni A2 - B1 Hana Ždímalová Tato dizertační práce se zabývá výukou poslechu u dospělých studentů angličtiny jako cizího jazyka v České republice a zejména faktorem předposlechu, který zatím není dostatečně probádán. Práce zkoumá názory studentů na poslech a jejich vnímání výuky poslechu v kurzech obecné angličtiny a použití různých předposlechových technik ve výuce poslechu, a to zejména z pohledu dospělých studentů jazykové úrovně A2-B1 (dle CEFR). Teoretická část dizertace se zabývá současnými poznatky z výzkumu výuky poslechu a mapuje historii výuky poslechu v rámci klasických (didaktických) metod výuky cizích jazyků. Předposlechová fáze je integrální součástí výuky cizojazyčného poslechu od začátku komunikačního přístupu, avšak v poslední době se vynořila některá kontroverzní témata. Učitelům se vytýká, že tráví předposlechovou fází příliš mnoho času (Field 2002; 2008) a dále je zpochybňována zásada, že studentům mají být při testování poslechu předloženy otázky na poslech předem (Sherman 1997). Poslechové potřeby studentů a jejich vnímání dovednosti poslechu s porozuměním navíc nebyly ještě v dostatečné míře zkoumány (Graham 2006; Graham - Macaro 2008) a v ČR zatím vůbec. Domníváme se, že je třeba se studentů ptát na jejich názory a...
Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image
Svozilová, Radka ; Lobpreis, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diploma thesis titled as Proposal of Maintenance and Improvement of Brno University of Technology Image is based on the research of Czech and international students´ expectations and perceptions about BUT which leads to find out how big distinction is between BUT image and reality.
Obraz Jičína očima vysokoškoláků - námět k zamyšlení
Lapka, Miloslav
Vysokoškolákům mimo dosah města Jičína (Praha a České Budějovice) byly kladeny otázky formou sociologického dotazníku nakolik jsou původní barokní symboly Jičína překryty symboly moderní doby (pohádkové postavy) a symboly environmentálními (blízké Prachovské skály). Největší povědomí mají současné symboly, následují symboly environmentální a pak historické. Ovšem barokní linie krajiny stále tvoří dobře vnímaný základ, který je možné využít při rozvoji města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.