Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Vítková, Kateřina ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Jedná se o projekt přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který má umožnit snadný přestup vlak/autobus a naopak. Součástí návrhu nového terminálu jsou také další doplňující funkce a služby. Zaměřila jsem se také na návaznost na okolí a vytvořila tak novou vizi na řešení celého území, které lemují ulice 28. října, Benešovo nábřeží, ulice Alešova a Dvořákova. Podél ulice Alešova jsou navrženy polyfunkční domy s podzemním parkováním. Mezi terminálem a bydlením se nachází park, který umožňuje přístup k vlaku a autobusu z několika směrů. Ze strany Benešova nábřeží jsem umístila krytý bazén s wellness centrem. Na prostranství terminálu se nachází také kavárna s venkovní terasou, úschovna kol, půjčovna kol a informační turistické centrum. Součástí hlavní nádražní budovy je také pobočka pošty, obchod s potravinami a pekárna.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Slouková, Hana ; Palaščák, Michal (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Nový přestupní terminál v bývalém královském městě Dvoře Králové nad Labem sdružuje a propojuje veřejnou dopravu s individuální. Hlavním cílem návrhu je funkční sloučení veřejné autobusové dopravy městské i příměstské, chodců a zavedení vlakových spojů na již existující vlečce. V současné době je město spojováno hlavně se ZOO Dvůr Králové a vnímáno spíše jako "Dvůr u ZOO". Tím město ztrácí podstatnou část turistů. Koncept návrhu tedy je vytvoření linií, které vedou či navádějí cestujícího k daným bodům zájmu, ale primární zůstává přehledný otevřený prostor s přímými vazbami na okolí – město. V návrhu je kladen důraz na pohodlí cestujícího a snadnou orientaci v prostoru, v reakci na předpokládaný vývoj struktury a infrastruktury města se znovuzískáním jeho identity.
Urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno
Mainclová, Kateřina ; Kopáčik, Gabriel (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Urbanistická studie diplomová práce řeší efektivnější využití areálu brněnského výstaviště v dlouhodobějším časovém horizontu. Přirozené hranice areálu v údolní nivě tvoří na severovýchodě ulice Hlinky se Žlutým kopcem, z jihozápadu pak ulice Bauerova vedoucí podél řeky Svratky. Díky své poloze nedaleko centra města i přímému napojení na pražskou magistrálu je významným místem ideálním pro návrh funkcí nadměstského významu. Snahou je otebřít areál celoročně věřejnosti a nabídnout jí různorodé celoroční i celodenní funkční využit. Snahou je na místo přilákat co nejvíce lidí, kteří se budou rádi vracet. Původní ideou je dotvoření struktury celého území novou zástavbou v západní části s ohledem na původní urbanistický koncept os jdoucích od pavilonu A. Řešené území je rozšleněno do čtyř hlavních funkčních zón - výstavnictví, sport a rekreace, práce a vzdělání a kultura. Doplňující funkcí je bydlení a zázemí pro potřeby výstaviště i dalších firem.. Z dopravního hlediska je kladen důraz na chodce, cyklisty a zklidněný charakter motorové dopravy. Areál protíná několik pěších tras spojujících ulice Hlinky a Bauerovu. Je navržen také most pro pěší a cyklisty, který vede až za řeku skrz areál Riviéra.
Urbanistické řešení společenského centra obytného souboru Brno-Lesná
Márová, Kateřina ; Jenčková, Barbora (oponent) ; Herzan, Radovan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je řešení urbanistické studie společenského centra Brno-Lesná, které nebylo dokončeno podle původního návrhu. Zadaná lokalita se nachází na území městské části Brno-Sever, konkrétně v jižní části městské čtvrti Brno-Lesná. Cílem diplomové práce je analyzovat zadané území a následně navrhnout vhodné doplnění funkcí. Návrh by neměl nijak zasahovat do původního urbanistického řešení a nově vzniklých hodnot. Jedním z dalších aspektů je prověřit fungování dopravní infrastruktury a případně navrhnout její úpravy. Hlavní myšlenkou je snaha přivést obyvatelstvo z okrajových částí řešeného území do centra a tím navýšit využití kapacit společenského centra.
Přestupní terminál IDS JMK u žel. stanice Brno - Řečkovice
Čmela, Libor ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné úpravy prostoru u nádraží v Brně Řečkovicích, z hlediska pozemních komunikací, tak aby splňoval veškeré požadavky přestupního terminálu MHD města Brna a IDS JMK. Terminál by měl sloužit jako přestupní stanice mezi autobusovou dopravou a projektovanou stavbou Severo – jižního kolejového diametru (SJKD). V rámci terminálu by měla být zajištěna návaznost na systémy P+R, K+R a B+R. Projekt se také zabývá částečnou úpravou přilehlých místních komunikací. Práce byla zpracována v programech AutoCAD 2011, Bentley InRoads a Microsoft Office 2007.
Urbanistické řešení společenského centra obytného souboru Brno-Lesná
Márová, Kateřina ; Jenčková, Barbora (oponent) ; Herzan, Radovan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je řešení urbanistické studie společenského centra Brno-Lesná, které nebylo dokončeno podle původního návrhu. Zadaná lokalita se nachází na území městské části Brno-Sever, konkrétně v jižní části městské čtvrti Brno-Lesná. Cílem diplomové práce je analyzovat zadané území a následně navrhnout vhodné doplnění funkcí. Návrh by neměl nijak zasahovat do původního urbanistického řešení a nově vzniklých hodnot. Jedním z dalších aspektů je prověřit fungování dopravní infrastruktury a případně navrhnout její úpravy. Hlavní myšlenkou je snaha přivést obyvatelstvo z okrajových částí řešeného území do centra a tím navýšit využití kapacit společenského centra.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Vítková, Kateřina ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Jedná se o projekt přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem, který má umožnit snadný přestup vlak/autobus a naopak. Součástí návrhu nového terminálu jsou také další doplňující funkce a služby. Zaměřila jsem se také na návaznost na okolí a vytvořila tak novou vizi na řešení celého území, které lemují ulice 28. října, Benešovo nábřeží, ulice Alešova a Dvořákova. Podél ulice Alešova jsou navrženy polyfunkční domy s podzemním parkováním. Mezi terminálem a bydlením se nachází park, který umožňuje přístup k vlaku a autobusu z několika směrů. Ze strany Benešova nábřeží jsem umístila krytý bazén s wellness centrem. Na prostranství terminálu se nachází také kavárna s venkovní terasou, úschovna kol, půjčovna kol a informační turistické centrum. Součástí hlavní nádražní budovy je také pobočka pošty, obchod s potravinami a pekárna.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Slouková, Hana ; Palaščák, Michal (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Nový přestupní terminál v bývalém královském městě Dvoře Králové nad Labem sdružuje a propojuje veřejnou dopravu s individuální. Hlavním cílem návrhu je funkční sloučení veřejné autobusové dopravy městské i příměstské, chodců a zavedení vlakových spojů na již existující vlečce. V současné době je město spojováno hlavně se ZOO Dvůr Králové a vnímáno spíše jako "Dvůr u ZOO". Tím město ztrácí podstatnou část turistů. Koncept návrhu tedy je vytvoření linií, které vedou či navádějí cestujícího k daným bodům zájmu, ale primární zůstává přehledný otevřený prostor s přímými vazbami na okolí – město. V návrhu je kladen důraz na pohodlí cestujícího a snadnou orientaci v prostoru, v reakci na předpokládaný vývoj struktury a infrastruktury města se znovuzískáním jeho identity.
Urbanistické řešení areálu Výstaviště Brno
Mainclová, Kateřina ; Kopáčik, Gabriel (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce)
Urbanistická studie diplomová práce řeší efektivnější využití areálu brněnského výstaviště v dlouhodobějším časovém horizontu. Přirozené hranice areálu v údolní nivě tvoří na severovýchodě ulice Hlinky se Žlutým kopcem, z jihozápadu pak ulice Bauerova vedoucí podél řeky Svratky. Díky své poloze nedaleko centra města i přímému napojení na pražskou magistrálu je významným místem ideálním pro návrh funkcí nadměstského významu. Snahou je otebřít areál celoročně věřejnosti a nabídnout jí různorodé celoroční i celodenní funkční využit. Snahou je na místo přilákat co nejvíce lidí, kteří se budou rádi vracet. Původní ideou je dotvoření struktury celého území novou zástavbou v západní části s ohledem na původní urbanistický koncept os jdoucích od pavilonu A. Řešené území je rozšleněno do čtyř hlavních funkčních zón - výstavnictví, sport a rekreace, práce a vzdělání a kultura. Doplňující funkcí je bydlení a zázemí pro potřeby výstaviště i dalších firem.. Z dopravního hlediska je kladen důraz na chodce, cyklisty a zklidněný charakter motorové dopravy. Areál protíná několik pěších tras spojujících ulice Hlinky a Bauerovu. Je navržen také most pro pěší a cyklisty, který vede až za řeku skrz areál Riviéra.
Přestupní terminál IDS JMK u žel. stanice Brno - Řečkovice
Čmela, Libor ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné úpravy prostoru u nádraží v Brně Řečkovicích, z hlediska pozemních komunikací, tak aby splňoval veškeré požadavky přestupního terminálu MHD města Brna a IDS JMK. Terminál by měl sloužit jako přestupní stanice mezi autobusovou dopravou a projektovanou stavbou Severo – jižního kolejového diametru (SJKD). V rámci terminálu by měla být zajištěna návaznost na systémy P+R, K+R a B+R. Projekt se také zabývá částečnou úpravou přilehlých místních komunikací. Práce byla zpracována v programech AutoCAD 2011, Bentley InRoads a Microsoft Office 2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.