Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studio jako nástroj (malého) skladatele: vliv využití softwaru pro kompozici elektroakustické hudby ve výuce dětí na jejich následnou percepci hudebních děl
Martínková, Aneta ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; trojan, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá paradigmatickou změnou v oblasti hudebních schopností a hudebního poslechu, kterou do hudebního světa vnáší rozvoj technologií. Předkládá souhrn kanonické teorie, která nabízí pohled na hudebnost a hudební poslech prizmatem elektroakustické hudby. Představuje nové prototypy hudebníků. Dále se zabývá tím, jak se tato paradigmatická změna odráží v oblasti hudebního vzdělávání. Nabízí teoretické pohledy na inovace v hudebním vzdělání a analyzuje problémy, které je brzdí. To vše provádí odděleně v českém a zahraničním kontextu. V praktické části se práce zabývá testováním výukové intervence, která žákům předkládá koncepty z elektroakustické hudby. A to jak v teoretické tak praktické rovině. Zkoumá, jaký má taková intervence za použití programu na kompozici elektroakustické hudby vliv na percepci hudebních děl u dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.