National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Comparison of Marketing Conceptions of Czech Davis Cup Team and Czech Fed Cup Team
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (advisor) ; Voráček, Josef (referee)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Comparison of Marketing Conceptions of Czech Davis Cup Team and Czech Fed Cup Team
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (advisor) ; Voráček, Josef (referee)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Marketing research of advanced technologies application in communication with the sport event visitors
Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee)
Title: Marketing research of advanced technologies application in communication with the sport event visitors Objectives: The aim of this work was to determine, which form of advertising is the most effective. The other aims were searching for the preferred method of ticket purchasing and giving substantial information regarding sponsorship booths . Anyway, the main goal was the marketing research on the use of advanced technologies as a platform for future opportunities in tickets purchase. Methods: According to the topic, the Bachelor thesis is based on theoretical knowledge. A survey questionnaire as a method of marketing research was applied to determine the willingness of using advanced technologies. The results are captured in tables, charts or box-plot. Following analysis of these results shows the current state of the topic. Results: As there has not been any marketing research on the topic done yet, this research is the first one and therefore unique and very beneficial. The Czech sport marketing agency Česká sportovní a.s., as a sponsoring autority, should benefit from the research in following areas - promotion, ticketing and sponsorship. Thus gathered information can be used not only in tennis events such as the Fed Cup and Davis Cup, but also in all other events, that Česká sportovní...

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.