Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocenění hodnoty vybrané cestovní kanceláře
Marešová, Monika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti CK FISCHER, a.s. pomocí nejvíce používaných způsobů ocenění. Po krátkém vymezení základních problému oceňování a se práce zaměřuje na analýzu makro a mikro prostředí firmy, konkrétně řeší strategickou a také finanční analýzu. Po těchto dvou rozborech se práce zaobírá přímo oceněním společnosti účetní metodou a dvěma výnosovými metodami - pomocí diskontovaného cash flow a ukazatele EVA. Tyto dva způsoby se nejvíce využívají v praxi, proto jsou zde také použity. Pro lepší posouzení hodnoty firmy zde byla vyčíslena i hodnota značky CK FISCHER, a.s. Zakončením je srovnání všech použitých metod a vyvození závěrů z různě určených hodnot.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Bláha, Petr ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Hudeček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje základy franchisingu, postavení franchisingu ve světě a v České republice a jeho obecné výhody a nevýhody pro MSP. Praktická část porovnává výhody a nevýhody franchisingu na reálných firmách z oblasti cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.