Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Verifikace Listeria spp v prostředí potravinářské výroby pomocí metody stěrů a PCR
Faruzel, Vojtěch ; Hoová, Julie (oponent) ; Ing.Pavel Damborský, Ph.D. (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ověřením přítomnosti bakterie Listeria spp. v prostředí potravinářské výrobny pomocí metody stěrů a PCR. Teoretická část zahrnuje seznámení s rodem Listeria. Popisuje způsobovanou nemoc, její příznaky a léčbu. Dále rozebírá téma nukleových kyselin, DNA a také přibližuje jednotlivé metody pro stanovení přítomnosti Listeria spp. V experimentální části jsou tyto metody prověřovány a porovnány mezi sebou.
Verifikace Listeria spp v prostředí potravinářské výroby pomocí metody stěrů a PCR
Faruzel, Vojtěch ; Hoová, Julie (oponent) ; Ing.Pavel Damborský, Ph.D. (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ověřením přítomnosti bakterie Listeria spp. v prostředí potravinářské výrobny pomocí metody stěrů a PCR. Teoretická část zahrnuje seznámení s rodem Listeria. Popisuje způsobovanou nemoc, její příznaky a léčbu. Dále rozebírá téma nukleových kyselin, DNA a také přibližuje jednotlivé metody pro stanovení přítomnosti Listeria spp. V experimentální části jsou tyto metody prověřovány a porovnány mezi sebou.
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Vojta, Jan ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolařík, Jiří (oponent)
Portfolia značek nadnárodních společností jsou komplexním organizmem řízeným mateřskou organizací, zejména skrz architekturu značek a rebranding. Přímou zpětnou vazbu z trhu mají pak distributoři, kteří zásadně ovlivňují úspěch značek. Samotná práce marketérů se značkami je tedy ovlivňována mnoha stakeholdery na trhu a stává se tak složitou marketingovou činností. Tato diplomová práce se zabývá architekturou konkrétního portfolia značek 3M a prací s nimi. Cílem je, prostřednictvím (i) zmapování konkrétního portfolia značek 3M, (ii) zhodnocení rebrandingu z roku 2015 a (iii) analýzy práce s 3M brandy, zformovat doporučení pro zdokonalení práce s brandy 3M. V první části je teoreticky zpracována architektura značek, na jejímž základě je zmapován 3M House of Brands. Dále je popsána metodologie marketingového výzkumu potřebná pro praktickou část, a to konkrétně sekundární data, dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V praktické části diplomové práce je zpracována 3M Case study, v rámci které je proveden, vyhodnocen a popsán empirický výzkum 3M značek. Tento výzkum se skládá ze dvou částí: (1) dotazníkové šetření zaměřené na B2B distributory a (2) hloubkové rozhovory s 3M specialisty a marketéry. Z porovnání a syntézy převážně kvalitativních dat vyplývá hlavní nález. Pohled 3M marketérů a distributorů na volbu brandových aktivit se liší, přestože jsou cíle těchto stran stejné. Stěžejním doporučením této práce je tedy přiřadit větší důležitost hlasu z trhu a na jeho základě vytvářet brandové aktivity.
Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
Němec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Luňáčková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sociální média jako fenomén moderní doby a jejich využití v marketingu. Postupně ve své práci představím čtyři nejvyužívanější média, a to Facebook, Instagram, Twitter a YouTube a zároveň nastíním možnost jejich užití v marketingu. Marketingovou strategii v sociálních médiích jsem se rozhodl představit prostřednictvím konkrétního příkladu, mezinárodní společnosti 3M. Tuto společnost jsem si vybral zejména proto, že působí na trhu průmyslových výrobků, kde on-line marketing není v takové míře využívaný a zároveň proto, že spolupracuje s VŠE. Po představení základní marketingové teorie a vysvětlení základních pojmů zanalyzuji stávající strategii 3M v sociálních médiích a na základě provedené analýzy a zjištěných údajů navrhnu vlastní možnou marketingovou strategii pro společnost 3M, která propojí všechna výše uvedená sociální média.
Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M
Peřina, Matěj ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu B2B, marketingovou situační analýzou a návrhem marketingové strategie produktu Novec 1230 společnosti 3M Česko. Nejprve je v práci provedena rešerše marketingové literatury s cílem najít nejvhodnější teoretické přístupy k vymezenému problému. Následně je představena společnost 3M a její česká pobočka. V metodologické části jsou popsány použité přístupy a metody. Načež je uskutečněn sběr dat jejich analýza. V závěrečné kapitole je proveden targeting, positioning a jsou předloženy návrhy konkrétní marketingové strategie v rámci 4 "P" marketingového mixu.
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation department and recommendations for future segmentation approaches
Breitbach, Verena ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Abstract: The present Master thesis broaches the issue of market segmentation and its importance for the Industry and Transportation department of 3M Česko. Market segmentation has been recognized to be a very important tool for strategic marketing planning but currently, its implementation at 3M in the Czech Republic is in an early stage and therefore rather unorganized and not yet framed by precise guidelines. The hypothesis is that linking together need-based and descriptive customer behavior characteristics would lead to more effective market segmentation within the 3M Industry and Transportation department. Therefore, the goal of this paper is to first of all test if the hypothesis is right and if so develop a segmentation method that combines descriptive as well as need-based segmentation criteria. It is to be shown that such an approach could improve segmentation efforts at 3M Česko and lead to more reliable results. The question that arises is whether 3M has understood the benefits market segmentation can bring for the company. And what has to be done in order to improve clustering of customers and to increase 3M's sales volume? Can segmentation take place on one level or is a multi-layer approach the better option? The present study tries to answer these questions by comparing theoretical findings from an extensive literature review with results obtained from semistructured interviews with 3M sales and marketing managers. Above all, one of the main points for improvement in the future is the collection of more market data and the combination of primary data with secondary information already available. The interviews have shown that even though managers are aware of the difficulty to understand 3M's complex and broad market, the feeling predominates that not enough effort is put into gathering additional information. Furthermore, it is recommended to perform descriptive segmentation through the usage of industry coding on a division-wide level, whereas need-based segmentation will be subject of each division individually. Moreover, keeping track of customer data in a standardized database is the key to success. The given recommendations are divided into actions that can be undertaken in the short, medium and long run in order to reach a department-wide effective and efficient use of the multi-layer segmentation in an organized and timely manner.
Implementation of Corporate Social Responsibility at 3M Czech Republic
Bogdan, Marek ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Chytil, Tomas (oponent)
Cílem této práce je dodat vrcholovému managementu 3M Česko, spol. s r.o. komplexní řešení úkolu implementace CSR v jejich společnosti. Začátek této práce má za úkol prostřednictvím obeznámení čitatele se základními formami podnikání a problematikou správy společností vysvětlit proč korporace potřebují CSR. Následuje prezentace teoretických základů CSR a vysvětlení CSR jako nástroje podnikání. Je zkonstuován obecný postup pro implementaci včetně identifikace klíčových faktorů úspěchu. Na základě obecného postupu je vytvořeno řešení na míru pro společnost 3M Česko, spol. s r.o. včetně formulace konkrétních doporučení ohledně opatření a klíčových ukazatelů výkonnosti.
Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M
Stašová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tejkal, Stanislav (oponent)
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských zdrojů jsou významnými faktory vlivu na specifické zaměření složek konceptu 4P. Cílem práce je vystižení nejen společných znaků, ale hlavně rozdílů v obchodních a marketingových aktivitách českého a rakouského zastoupení divize AAD, odhalení hlavních příčin úspěšnosti rakouské pobočky a navržení případných opatření české dceřinné společnosti za účelem zefektivnění jejích obchodních a marketingových aktivit vedoucích k potenciálnímu navýšení prodejních výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.