Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M
Stašová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tejkal, Stanislav (oponent)
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských zdrojů jsou významnými faktory vlivu na specifické zaměření složek konceptu 4P. Cílem práce je vystižení nejen společných znaků, ale hlavně rozdílů v obchodních a marketingových aktivitách českého a rakouského zastoupení divize AAD, odhalení hlavních příčin úspěšnosti rakouské pobočky a navržení případných opatření české dceřinné společnosti za účelem zefektivnění jejích obchodních a marketingových aktivit vedoucích k potenciálnímu navýšení prodejních výsledků.
Instituce ochrany spotřebitele
Stašová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Obsahem bakalářské práce je vedle vymezení právní úpravy problematiky ochrany spotřebitele a související propagace této otázky ve sdělovacích prostředcích především charakteristika institucionálního rámce ochrany spotřebitele, který je pro samotné spotřebitele prakticky nejdůležitější částí celého systému. Cílem práce je vystižení institucionální úpravy této problematiky v České republice a její porovnání s Rakouskem, jakožto "starší" členskou zemí Evropské unie, určení společných znaků a rozdílů této otázky mezi oběma zeměmi.

Viz též: podobná jména autorů
2 Stašová, Jarmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.