Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky Listerine Smart Rinse
Vávrová, Helena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii značky Listerine Smart Rinse a na základě jejího vyhodnocení navrhnout případná vylepšení do budoucna. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá obecnou podstatou marketingu a definicí marketingového procesu. Druhá kapitola řeší značkovou politikou a význam značky v marketingu. Třetí kapitola nabízí základní teoretické přístupy pro formulaci produktové, cenové, komunikační a distribuční strategie, které jsou následně aplikovány v praktické části. Po teoretické části následuje detailní analýza marketingové strategie značky Listerine Smart Rinse z pohledu 4P marketingového mixu. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední kapitole formulována doporučení na vylepšení marketingové strategie do budoucna.
Analýza nákupního chování zákazníků v plzeňských hypermarketech
Vávrová, Helena ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve vybraných plzeňských hypermarketech. Pomocí dotazníku byla zjišťována orientace na jednotlivé typy potravinářských prodejen, preference zákazníků, frekvence nákupu apod. Nejprve byla provedena analýza nákupních zvyklostí všech zákazníků, bez ohledu na šetřenou prodejnu, následně se výzkum zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků dotázaných v jednotlivých hypermarketech.

Viz též: podobná jména autorů
9 VÁVROVÁ, Hana
1 VÁVROVÁ, Hedvika
9 Vávrová, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.