Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.
Sebevražednost v České republice a ve vybraných evropských zemích
Strnadová, Anna ; Dotlačilová, Petra (vedoucí práce) ; Antovová, Michaela (oponent)
Tato práce se zabývá sebevražedností v České republice a ve třech dalších vybraných evropských zemích. Vybranými zeměmi jsou Finsko, Norsko a Polsko. Hlavním cílem je analýza sebevražednosti v uvedených zemích a jejich vzájemné porovnání. Také jsou zde zpracovány základní pojmy, které se týkají této problematiky, motivy sebevražd a jejich nejčastější způsoby. Dále je zde použita regresní analýza pro popsání závislosti mezi mírou nezaměstnanosti a sebevražedností v jednotlivých zemích.

Viz též: podobná jména autorů
2 Strnadová, Adéla
1 Strnadová, Alice
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.