| |
|
Rekonstrukce železniční stanice Vsetín
Maixner, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Vsetín tak, aby vyhovovala současnému provozu a požadavkům pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Jsou navržena dvě ostrovní oboustranná nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnic. Dále je zvýšena rychlost v předjízdných kolejích i ve směrových obloucích před polaneckým zhlavím.
|
|
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
|
|
Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná
Kubina, Jiří ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Studie rekonstrukce železničních stanic Jindřichov na Moravě a Branná“ řeší vybudování nástupišť vhodných pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení traťové rychlosti z původních 40 km/h na 50 km/h, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
|
|
Rekonstrukce žst. Moravské Bránice a Rakšice
Barthalos, Csaba ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je studie rekonstrukce železniční stanice Moravské Bránice a železniční stanice Rakšice, za účelem vložení nových nástupišť, podle platné legislativy. V železniční stanici Moravské Bránice bylo třeba zabezpečit alespoň 3 nástupní hrany, v železniční stanici Rakšice bylo třeba zabezpečit alespoň 2 nástupní hrany.
|
|
Studie rekonstrukce žst. Náměšť nad Oslavou
Mazálek, Ondřej ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Náměšť nad Oslavou, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout 3 nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavních kolejích a další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
|
|
Regulace teploty mikrovlnného reaktoru.
Pokorný, Ondřej ; Chomát, Luděk (oponent) ; Pivoňka, Petr (vedoucí práce)
Byla vytvořena jednoduchá zpětnovazební regulační smyčka, která řídila teplotu mikrovlnného tlakového reaktoru. Náplň reaktoru o objemu asi 600 ml byla ohřívána mikrovlnným polem o maximálním výkonu 1,8 kW. Výkon magnetronu byl řízen PSD regulátorem. Jako řídicí člen byl použit počítač, který byl s procesem propojen pomocí USB modulu. Uživatelský program byl napsán v jazyce Visual Basic. Program zahrnoval algoritmy PSD regulátoru, vzorkování a ukládání dat a uživatelského rozhraní. Umožňoval pracovat s reaktorem ve třech režimech: ohřev podle zadané technologické křivky, nastavení žádané teploty posuvníkem, nebo nastavení žádaného výkonu posuvníkem. Z informací, zadaných uživatelem, a dat, naměřených během ohřevu, byl programem automaticky vytvořen a uložen protokol o měření.
|
| |
|
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
|
|
Účetní a daňové souvislosti úpadku obchodních korporací
Pokorný, Ondřej
Tato bakalářská práce pojednává o úpadku, jeho formách a způsobech řešení v rámci insolvenčního řízení. Druhá část této práce se věnuje účetním a daňovým souvislostem, které vznikají v rámci insolvenčního řízení z pohledu obchodních korporací. Třetí část práce obsahuje analýzu úpadku a následného konkursu konkrétní obchodní korporace. Dále je k tomuto příkladu navrhnut harmonogram účetních a daňových postupů.
|