Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv pracovních režimů řidičů v silniční nákladní dopravě na bezpečnost dopravy
Máša, Vojtěch ; Novotný, Jiří (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Pracovní režimy řidičů jsou omezující limity důležité jak pro silniční dopravce, tak pro řidiče. Mají zásadní vliv na logistické mechanismy výrobních podniků, které přepravují své zboží po silnici. Nedodržování těchto limitů, je v poslední době jeden z hlavních problémů v silniční dopravě a vede k nekalé konkurenci mezi silničními dopravci. Dopravce získává nedodržováním těchto sociálních předpisů zcela zásadní konkurenční výhodu. V poslední době se uvedené problematice věnuje hodně času z pohledu politiků. Státy porušování sociálních předpisů dopravcem i řidičem tvrdě trestají a často se v článcích dočteme o pracovních režimech řidičů a s tím spojenou nebezpečnost nákladní dopravy, ohrožení bezpečnosti silničního provozu, ohrožení řidičů osobních vozidel. Již 10 let se uvedené problematice věnuji a podílím se na tvorbě školících materiálů na toto téma u Sdružení ČESMAD BOHEMIA. Ve své práci jsem chtěl posoudit problematiku pracovních režimů řidičů z odborného hlediska - jak jsou limity pracovních režimů nastavené a zda vyhovují bezpečnosti silničního provozu. Dále pak posoudit statistiky nehodovosti v ČR v návaznosti na pracovní režimy řidičů a navrhnout změny, které by přispěly ke zlepšení sociálních předpisů v návaznosti na bezpečnost silničního provozu.
Vysokoškolská kvalifikační práce:ATELIÉROVÁ ČÁST (D)
Maša, Vojtěch ; Koťátko, Petr (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
V diplomové práci nazvané Ateliérová část magisterské diplomové práce (D) se snažím naplnit protokol, který je uveden v těchto bodech: - získat za ateliérovou část své diplomové práce klasifikační stupeň „D“, - pokud nezískám z ateliérové části diplomové práce klasifikační stupeň „D“, nesplnil jsem její zadání a cíl, proto by práce neměla být považována za úspěšnou a měla by být klasifikována stupněm „F“. Samotná diplomová práce nemá vizuální charakter. Prací je právě onen „koncept“ popsaný ve výše uvedených dvou bodech spolu s tím, jak se bude vyvíjet. Můj autorský vklad je pouze navození této situace. Tento text, jak sám jeho nadpis naznačuje („Dokumentace VŠKP“), je pouhou textovou částí dokumentace, slouží pro snadnější pochopení a zasazení práce do kontextu; je tedy slovním (a v případě diagramu uvedeného níže i grafickým) komentářem k práci a nemá být předmětem hodnocení. Další formou dokumentace bude zvukový záznam obhajoby pořízený nahrávací společností. Můj výkon u obhajob rovněž nemá být chápán jako performance, a proto by neměl být hodnocen.
Jedna práce
Maša, Vojtěch ; Stratil, Václav (oponent) ; Ptáček, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce Jedna práce je navození obhajoby v rámci mé bakalářské obhajoby. Zorganizoval jsem a předkládám jako svou bakalářskou práci následující: Václav Stratil na sebe vzal roli studenta a obhajuje svoji jednu kresbu, která je nainstalovaná během obhajoby. Svou obhajobu napsal písemně a ta je k dispozici v rámci mé bakalářské práce. Vedoucí práce studenta Václava Stratila je Jiří Ptáček, který napsal posudek vedoucího práce pro Václava Stratila. Já – Vojtěch Maša – jsem oponentem Václava Stratila a napsal jsem mu oponentský posudek.
Mýtný systém a jeho vliv na silniční dopravu v České republice
Novák, Jaroslav ; Máša, Vojtěch (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mýtného systému zavedeného v ČR od roku 2007. První část práce definuje základní pojmy v dopravě a popisuje vývoj, cíle a směřování dopravní politiky Evropské Unie a České republiky. Dále popisuje jednotlivé způsoby vybírání mýtného na pozemních komunikacích a možnosti zpoplatnění vjezdu do měst. Druhá část je věnována analýze současného stavu nejen mýtného systému provozovaného u nás, ale i v okolních státech. Praktické poznatky jsou doplněny ručním sčítáním nákladních vozidel vyhýbajících se zpoplatněné komunikaci a dotazníkovým šetřením mezi dopravci. Třetí část práce je zaměřena na vlastní návrhy řešení současné situace, jejichž cílem je návrat části nákladních vozidel zpět na zpoplatněné komunikace, snížení hluku na dálnicích v nočních hodinách, zlepšení kvality silnic na území ČR, zvýšení komfortu uživatelů mýtného systému a zvýšení počtu „ekologických“ nákladních vozidel na silnicích
Vysokoškolská kvalifikační práce:ATELIÉROVÁ ČÁST (D)
Maša, Vojtěch ; Koťátko, Petr (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
V diplomové práci nazvané Ateliérová část magisterské diplomové práce (D) se snažím naplnit protokol, který je uveden v těchto bodech: - získat za ateliérovou část své diplomové práce klasifikační stupeň „D“, - pokud nezískám z ateliérové části diplomové práce klasifikační stupeň „D“, nesplnil jsem její zadání a cíl, proto by práce neměla být považována za úspěšnou a měla by být klasifikována stupněm „F“. Samotná diplomová práce nemá vizuální charakter. Prací je právě onen „koncept“ popsaný ve výše uvedených dvou bodech spolu s tím, jak se bude vyvíjet. Můj autorský vklad je pouze navození této situace. Tento text, jak sám jeho nadpis naznačuje („Dokumentace VŠKP“), je pouhou textovou částí dokumentace, slouží pro snadnější pochopení a zasazení práce do kontextu; je tedy slovním (a v případě diagramu uvedeného níže i grafickým) komentářem k práci a nemá být předmětem hodnocení. Další formou dokumentace bude zvukový záznam obhajoby pořízený nahrávací společností. Můj výkon u obhajob rovněž nemá být chápán jako performance, a proto by neměl být hodnocen.
Mýtný systém a jeho vliv na silniční dopravu v České republice
Novák, Jaroslav ; Máša, Vojtěch (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mýtného systému zavedeného v ČR od roku 2007. První část práce definuje základní pojmy v dopravě a popisuje vývoj, cíle a směřování dopravní politiky Evropské Unie a České republiky. Dále popisuje jednotlivé způsoby vybírání mýtného na pozemních komunikacích a možnosti zpoplatnění vjezdu do měst. Druhá část je věnována analýze současného stavu nejen mýtného systému provozovaného u nás, ale i v okolních státech. Praktické poznatky jsou doplněny ručním sčítáním nákladních vozidel vyhýbajících se zpoplatněné komunikaci a dotazníkovým šetřením mezi dopravci. Třetí část práce je zaměřena na vlastní návrhy řešení současné situace, jejichž cílem je návrat části nákladních vozidel zpět na zpoplatněné komunikace, snížení hluku na dálnicích v nočních hodinách, zlepšení kvality silnic na území ČR, zvýšení komfortu uživatelů mýtného systému a zvýšení počtu „ekologických“ nákladních vozidel na silnicích
Vliv pracovních režimů řidičů v silniční nákladní dopravě na bezpečnost dopravy
Máša, Vojtěch ; Novotný, Jiří (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Pracovní režimy řidičů jsou omezující limity důležité jak pro silniční dopravce, tak pro řidiče. Mají zásadní vliv na logistické mechanismy výrobních podniků, které přepravují své zboží po silnici. Nedodržování těchto limitů, je v poslední době jeden z hlavních problémů v silniční dopravě a vede k nekalé konkurenci mezi silničními dopravci. Dopravce získává nedodržováním těchto sociálních předpisů zcela zásadní konkurenční výhodu. V poslední době se uvedené problematice věnuje hodně času z pohledu politiků. Státy porušování sociálních předpisů dopravcem i řidičem tvrdě trestají a často se v článcích dočteme o pracovních režimech řidičů a s tím spojenou nebezpečnost nákladní dopravy, ohrožení bezpečnosti silničního provozu, ohrožení řidičů osobních vozidel. Již 10 let se uvedené problematice věnuji a podílím se na tvorbě školících materiálů na toto téma u Sdružení ČESMAD BOHEMIA. Ve své práci jsem chtěl posoudit problematiku pracovních režimů řidičů z odborného hlediska - jak jsou limity pracovních režimů nastavené a zda vyhovují bezpečnosti silničního provozu. Dále pak posoudit statistiky nehodovosti v ČR v návaznosti na pracovní režimy řidičů a navrhnout změny, které by přispěly ke zlepšení sociálních předpisů v návaznosti na bezpečnost silničního provozu.
Jedna práce
Maša, Vojtěch ; Stratil, Václav (oponent) ; Ptáček, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce Jedna práce je navození obhajoby v rámci mé bakalářské obhajoby. Zorganizoval jsem a předkládám jako svou bakalářskou práci následující: Václav Stratil na sebe vzal roli studenta a obhajuje svoji jednu kresbu, která je nainstalovaná během obhajoby. Svou obhajobu napsal písemně a ta je k dispozici v rámci mé bakalářské práce. Vedoucí práce studenta Václava Stratila je Jiří Ptáček, který napsal posudek vedoucího práce pro Václava Stratila. Já – Vojtěch Maša – jsem oponentem Václava Stratila a napsal jsem mu oponentský posudek.

Viz též: podobná jména autorů
6 Máša, Vojtěch
2 Máša, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.