Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Film a média /komunikační strategie celovečerního filmu v médiích/
Lhoták, Vladimír ; Maurer, Pavel (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent) ; Borovan, Pavel (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zkoumat prostředí českých a světových médií a konfrontovat s ním potřeby propagace českého kinematografického díla. Snaží se popsat pravidla chování médií i jejich recipientů a možnosti využití těchto poznatků k efektivnější komunikaci celovečerních kinematografických filmů. Zabývá se východisky teorie marketingové komunikace, jejich aplikovatelností na celovečerní film. Snaží se definovat celovečerní film jako produkt na trhu, popsat problematiku atributů filmu jako ?uměleckého produktu? a prozkoumat takový produkt optikou marketingové komunikace. Pro stanovení efektivní komunikační strategie je nutné poznat prostředky, které jsou komunikaci k dispozici, a také jejich recipienty. Je podstatné popsat českou mediální krajinu, definovat jednotlivé komunikační kanály a pokusit se stanovit jejich relevanci a efektivitu. Ta je závislá na reakci jednotlivých cílových skupin, práce postihuje jejich definování a výzkum dopadu komunikace v jednotlivých skupinách. Podstatný pro efektivní komunikaci je kreativní koncept, který musí být vhodně zvolen vzhledem k typu filmu, jeho žánrů, cílové skupině a obchodním cílům. Práce se pokouší postihnout jakým způsobem využívat výrazových prostředků celovečerního filmu pro efektivní komunikační dopad. Práce se dále zabývá rozborem možností integrace komunikačních agentur v různých stádiích vzniku filmu a jeho marketingové komunikace. Zabývá se i problematikou filmu jako média samého a možnosti jeho využití při komunikačních kampaních (včetně v českém prostředí oblíbeném product-placementu). Následující část se věnuje praxi v mediální komunikaci v českém prostředí. Mapuje prostor, který média českému filmu poskytují a jakým způsobem jsou média ovlivňována. Dále se věnuje Public Relations a fenoménu českého mediálního prostředí, kde je PR jednoznačně nejvýznamnějším komunikačním kanálem pro propagaci celovečerního filmu. Práce postihuje i fenomén filmových festivalů a jejich vlastní publicity, která je využitelná jako samostatný prostředek komunikace. Dalším tématem je popis zahraničních médií, které mohou mít význam pro zvyšování potenciálu českých filmů na mezinárodním trhu. Práce by mohla pomoci producentovi českého kinematografického díla poznat, jaké prostředky ke zviditelnění filmu se na mediálním trhu nabízejí.
Televizní studio Ostrava
Haertlová, Radmila ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
V bakalářské práci je vše důležité z historie Televizního studia Ostrava.
Financování televizního vysílání se zaměřením na soukromé stanice
Kozánek, Jan ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Práce zachycuje přechod od veřejnoprávního k soukromému televiznímu vysílání a možné způsoby jeho financování.
Problematika výroby kresleného animovaného filmu v současnosti
Dudáková, Marta ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Práce se věnuje výrobě kresleného filmu klasickou cestou v porovnání s odlišnostmi výroby kresleného filmu při využití počítačové postprodukce. A to hlavně z hlediska postupů v procesu výroby a v hlavních aspektech práce produkčního při výrobě kresleného filmu.
Televizní seriály po roce 1989 - výrobní procesy a propagace
Stehlík, Matěj ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Hlavními body této práce je konfrontace produkčních procesů (natáčecí a posprodukční technologie) a hodnocení TV seriálů ve vztahu k self promotion TV stanic.
Realizace reality show Vyvolení
Koza, Petr ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je sestavená z praktických výpovědí jednotlivých štábových profesí televizní reality show Vyvolení. Pro konkrétní představu o tom, jaké administrativní úkoly musí produkční plnit během celé realizace pořadu, je práce doplněna skutečně používanými materiály (např. denní dispozice, rozpis směn, plán vily, technický scénář atd. viz seznam příloh).
Videoklipová kultura posledních let v České republice
Heger, Matouš ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj videoklipové kultury v České republice se zaměřením na období od roku 1989 až po současnost /2006/. Tomuto odvětví, které spojuje obraz a hudbu, byla v zahraničí publikována řada pramenů. Českému prostředí se však materiál věnovaný tomuto fenoménu, dosud vyhýbal.
Problematika arabského filmu a jeho uplatnění na světovém trhu
Shahine, Mourad ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Autor se zabývá společenskými, kulturními a ekonomickými faktory, které ovlivňují tvář moderní arabské kinematografie.
České filmové centrum v návaznosti na APA a další filmové instituce
Třeštíková, Hana ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá vznikem a fungováním Českého filmového centra v kontextu a ostatími filmovými institucemi. Výchozím bodem pro práci byl osobní kontakt se zástupci Asociace producentů v audiovizi a českého filmového centra. Tato setkání byla také hlavním zdrojem informací. Cílem práce je nejen přehledně zmapovat strukturu organizací kolem centra, ale především popsat činnost této instituce tak, abysi čtenář mohl utvořit jasnou představu, proč a jak centrum funguje.
Jak vytvořit charakter televize prostřednictvím vizuálního designu anebo jak upoutat diváka
Macková, Andrea ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Kallista, Jaromír (oponent)
Grafické funkce televize jsou významným prostředkem komunikace, kterým se televize snaží upoutat svého diváka. Korporátní image a design televize tvoří dnes výrazný prvek televizního světa a není tedy pouze marketingovým nástrojem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.