No exact match found for Bui,, Viktor, using Bui Viktor instead...
National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.02 seconds. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro vstup společnosti UGO Trade s.r.o. na zahraniční, konkrétně na polský trh. Návrh je reakcí na silné postavení společnosti na českém trhu s čerstvými šťávami a snaží se najít cestu k dalšímu rozvoji společnosti. V práci je za pomocí analýz vyhodnoceno jak interní, tak i externí prostředí společnosti. Finální návrh řešení je čerpán především z uvedených analýz, kde jsou navrženy kroky, dle kterých by se společnost měla držet, aby na zahraniční trh úspěšně vstoupila. Dále je v návrzích vypracovaný zjednodušený finanční plán pro první rok působení společnosti na trhu a plán pro další rozšíření restaurací do ostatních měst.
Business Plan for a New Company
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
The subject of the diploma thesis is the elaboration of a business plan for the establishment of a new company providing double-entry accounting and tax records for the Vietnamese community operating in the South Moravian Region. The theoretical part contains the theoretical basis of the thesis, explains the basic concepts and tools of business analysis. In the analytical part will be carried out market analysis and a questionnaire survey. In the design section, it will focus on the preparation of a concrete business plan.
Marketing Mix Proposal for the Company
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
The object of this bachelor´s thesis is the analysis of the marketing mix of the business company MADUS Company, s. r. o. The thesis consists of three main parts. The first theoretical part depicts basic terms of marketing and definitions of marketing tools. In the second analytical part the selected company, its history and its current situation is introduced. In the final part, proposals to improve the company´s situation based on obtained information are established.
Business Plan for a New Company
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
The subject of the diploma thesis is the elaboration of a business plan for the establishment of a new company providing double-entry accounting and tax records for the Vietnamese community operating in the South Moravian Region. The theoretical part contains the theoretical basis of the thesis, explains the basic concepts and tools of business analysis. In the analytical part will be carried out market analysis and a questionnaire survey. In the design section, it will focus on the preparation of a concrete business plan.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro vstup společnosti UGO Trade s.r.o. na zahraniční, konkrétně na polský trh. Návrh je reakcí na silné postavení společnosti na českém trhu s čerstvými šťávami a snaží se najít cestu k dalšímu rozvoji společnosti. V práci je za pomocí analýz vyhodnoceno jak interní, tak i externí prostředí společnosti. Finální návrh řešení je čerpán především z uvedených analýz, kde jsou navrženy kroky, dle kterých by se společnost měla držet, aby na zahraniční trh úspěšně vstoupila. Dále je v návrzích vypracovaný zjednodušený finanční plán pro první rok působení společnosti na trhu a plán pro další rozšíření restaurací do ostatních měst.
Marketing Mix Proposal for the Company
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
The object of this bachelor´s thesis is the analysis of the marketing mix of the business company MADUS Company, s. r. o. The thesis consists of three main parts. The first theoretical part depicts basic terms of marketing and definitions of marketing tools. In the second analytical part the selected company, its history and its current situation is introduced. In the final part, proposals to improve the company´s situation based on obtained information are established.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.