Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových strategií. V rámci práce bylo provedeno terénní šetření zaměřené na vnímání klubu svými vlastními fanoušky. Výsledky terénního šetření byly také komparovány s výsledky terénního šetření bakalářské práce stejného autora s cílem posoudit vliv amatérského marketingového oddělení FK Olympie Týn nad Vltavou na vnímání tohoto klubu.
Sponzoring ve fotbale na příkladu FK Olympie Týn nad Vltavou
Brom, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem ve fotbale na příkladu regionálního fotbalového klubu. Cílem je odhalit důležitost sponzorů pro fungování uvedeného klubu a za pomoci terénního šetření zjistit vnímání sponzorů mezi fanoušky a také motivaci sponzorů, která je vedla ke spolupráci s klubem. Získané poznatky je možné využít pro vylepšení spolupráce mezi klubem a sponzory.

Viz též: podobná jména autorů
7 BROM, Jakub
2 BROM, Jiří
7 Brom, Jakub
2 Brom, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.