Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Doplňování parcel ZE do ISKN
Bláhová, Marie ; Beran, Vít (oponent) ; Fišer, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována způsobům doplňování parcel zjednodušené evidence do informačního systému katastru nemovitostí. Nejprve jsou uvedeny informace o vývoji a vzniku katastru nemovitostí. Další část se zabývá jednak hromadným způsobem doplňování parcel zjednodušené evidence do informačního systému katastru nemovitostí - různé typy obnovy katastrálního operátu a dále pak doplňováním parcel zjednodušené evidence jednotlivě či ve skupinách do ISKN. V závěru práce jsou jednotlivé metody zhodnoceny.
Slapové zahřívání Neptunova měsíce Tritonu
Beran, Vít ; Čadek, Ondřej (vedoucí práce) ; Patočka, Vojtěch (oponent)
V naší práci studujeme největší Neptunův měsíc Triton a jeho anelastickou deformaci vyvolanou pravidelným slapovým zatěžováním. Úlohu řešíme za použití spektrálních metod, vytvořili jsme náš vlastní program v jazyce Python 3 a spočítali slapové zahřívání v ledové slupce pro kondukční a konvekční přenos tepla. Zjistili jsme, že pro konduktivní modely je spočítaný výkon zanedbatelný. Nicméně pro konvekční přenos tepla jsme nalezli úzkou rodinu modelů, která predikuje spočtený 25-30 GW, což přítomnost oceánu vysvělit nemůže, spočtený výkon však již není zanedbatlený. Dále jsme zjistili, že slapové zahřívání se kon- centruje především v okolí rovníku. Vyvstává tedy otázka, zda-li to souvisí s po- zorovaným kryovulkanismem a unikátním kantalupovým terénem pozorovaným na Tritonu. 1
Podpora začínajících učitelů a jejich rozvoj ve školské praxi a na příkladu vybrané školy
Beran, Vít ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná práce s názvem Podpora začínajících učitelů a jejich rozvoj ve školské praxi a na příkladu vybrané školy ověřuje, jak tato škola podporuje začínající učitele a zda je pro začínající učitele na zvolené škole podpora pedagogického rozvoje přínosná a rozvíjející v porovnání se školami oslovenými prostřednictvím dotazníku určeného pro ředitele škol a začínající učitele. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá profesí začínajícího učitele, způsoby které podporují pedagogický rozvoj začínajících učitelů prostřednictvím mentoringu, párové výuky, profesního portfolia, plánu osobního pedagogického rozvoje a podobně. Způsoby podpory začínajících učitelů jsou popsány obecně, poté se práce zaměřuje na podporu realizovanou na vybrané škole. Praktická část šetří jak profesní podpora je zajištěna na vzorku základních a středních škol pohledem ředitelů škola začínajících učitelů. Popisuje cestu profesního rozvoje začínajících učitelů přírodopisu ve zvolené škole a součástí praktické části je i vlastní zkušenost autora práce k dané problematice. KLÍČOVÁ SLOVA pedagogický rozvoj, podpora, začínající učitel, "Pomáháme školám k úspěchu", mentoring, párová výuka, sdílení, projekt pedagogického rozvoje školy, plán osobního pedagogického rozvoje, pedagogické portfolio
Doplňování parcel ZE do ISKN
Bláhová, Marie ; Beran, Vít (oponent) ; Fišer, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována způsobům doplňování parcel zjednodušené evidence do informačního systému katastru nemovitostí. Nejprve jsou uvedeny informace o vývoji a vzniku katastru nemovitostí. Další část se zabývá jednak hromadným způsobem doplňování parcel zjednodušené evidence do informačního systému katastru nemovitostí - různé typy obnovy katastrálního operátu a dále pak doplňováním parcel zjednodušené evidence jednotlivě či ve skupinách do ISKN. V závěru práce jsou jednotlivé metody zhodnoceny.

Viz též: podobná jména autorů
9 BERAN, Václav
4 Beran, Vlastimil
9 Beran, Vojtěch
1 Beran, Vratislav
9 Beran, Václav
2 Beran, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.