Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zájmový útvar v chemickém vzdělávání
Provazníková, Eliška ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Šmejkal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá chemickými a přírodovědnými zájmovými útvary, které se konají na školách nebo ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání. Chemické zájmové útvary neboli chemické kroužky mají svou důležitou roli pro motivaci žáků pro další studium chemie, umožňují jim realizaci většího množství pokusů, při čemž získávají praktické dovednosti a aplikují teoretické znalosti. V neposlední řadě chemické zájmové útvary pomáhají žákům smysluplně trávit volný čas. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popisován význam volného času, motivace ke vzdělávání, legislativní zakotvení zájmového vzdělávání a další témata související s chemickými zájmovými útvary. Praktická část obsahuje výsledky a analýzu dotazníkového šetření, které bylo realizováno převážně mezi učiteli chemie. Z výsledků průzkumu vyplývá, že kroužky se většinou zaměřují na realizaci pokusů a rozšiřování učiva, na jejich konání mají zájem v první řadě žáci sami. Většina kroužků nemá právní subjektivitu, kterou poskytuje školské zařízení pro zájmové vzdělávání. Z tohoto důvodu nemohou čerpat státní finance pro zájmové vzdělávání.
Analýza specifických skupin české YouTube scény
Smejkal, Petr ; Novák, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vývojové ukazatele vybrané skupiny youtuberů. V teoretické části je popsán vývoj YouTube k dnešnímu trendu youtuberů. Pět vybraných českých tvůrců je popsáno detailně včetně jejich tvorby a ukazatelů sledovanosti. Mezi vybrané patří FlyGunCZ, Sterakdary, FattyPillow, petangames a Agraelus. V praktické části jsou zhodnoceny a okomentovány analyzované ukazatele. Těmito ukazateli jsou odběratelé a celková zhlédnutí. Je zde také zpracován dotazník s výsledky.
Jednoduché počítačové hry pro výuku chemie - možnosti a limity
Fiala, Vít ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku aktivizujících metod, resp. didaktických her ve výuce chemie. V teoretické části diplomové práce byly diskutovány aktivizující metody, vymezen pojem didaktická hra a popsány možnosti vizualizace a programovací jazyk Java. Cílem praktické části bylo naprogramování hry Chemické 3D pexeso, které obsahuje dva tématické celky a při jehož hraní si žáci mohou prohlížet jednotlivé molekuly ve 3D projekci. První tématická část se zabývá tématem názvosloví organických sloučenin a druhá přírodními látkami. Vytvořená hra byla ověřena při výuce a byl vyhodnocen její didaktický potenciál. Hlavním přínosem hry byla aktivizace žáků a byl prokázán její motivační potenciál hry.
Chemické prvky ve výuce chemie na ZŠ a víceletých gymnáziích
Dobřemyslová, Mária ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Šmejkal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zdůraznění výuky praktického využití chemických prvků na základních školách a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Teoretická část práce obsahuje rešerši dokumentů upravujících obsah vzdělávání na uvedených typech škol. Navazuje rešerše učebnic a dalších vzdělávacích materiálů, které jsou určeny pro zmiňovanou věkovou kategorii a zabývají se využitím chemických prvků. V závěru teoretické části je charakterizována didaktická hra, jako jedna z aktivizujících metod použitelných ve výuce. V praktické části je navržena didaktická hra, jejímž principem je přiřazování názvů chemických prvků k reálným předmětům, ve kterých se tyto prvky nebo jejich sloučeniny vyskytují. Příloha práce obsahuje podklady k této hře. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití počítačů a digitálních měřicích čidel v praktické výuce přírodovědných předmětů
Ettlerová, Kateřina ; Mourek, Jan (vedoucí práce) ; Šmejkal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je shrnout problematiku využití ICT v rámci praktické výuky přírodních věd na základním a středním stupni vzdělávání s důrazem na SBL a MBL. Poznatky jsem čerpala z původních vědeckých článků a výzkumů a zaměřila se na didaktické a pedagogické aspekty tématu. Práce hodnotí výhody, nevýhody a případná rizika používání ICT v praktické výuce přírodních věd a předkládá postoje žáků a studentů k těmto inovativním metodám. Na základě zjištěných údajů lze říci, že metody zahrnující ICT mají velký potenciál, který v současné době není plně využíván. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Case study of a patient with hemorrhagic stroke in cerebellum
Alharthi, Faisal Fahad M ; Maršáková, Kateřina (vedoucí práce) ; Smejkal, Petr (oponent)
Této bakalářské práce o Fyzioterapeutickou případovou studii hemoragické cévní mozkové příhody v mozečku u pacienta s hemiplegie, má za hlavní cil vám ukázat plny kineziologický posouzení, speciální terapeutické přístupy a terapeutické účinky během léčby při devíti sezení. Dalším cílem tato práce je vysvětlit klinický obraz pacienta z úhlů fyziologického a biomechanického pohledu. Během mé klinické praxi jsme použili hlavní přístupy pro posouzení Kineziologicky stav pacienta podle přístupů vyučené na naší univerzitě. A byly také použití metody Kendall a Jandy při manuální otestování svalu. Vzhledem k instrukci a protokolů z nemocnice ÚVN v Praze hlavní terapeuticky koncept byl podle Grasies konceptu pro pacienty po mrtvici. Nakonec jsme použili kineziologický posouzení k porovnání stav pacienta před a po terapii se zaměřením na účinku Grasies koncept. V důsledku naší činnosti se zjistilo, že Gracies metoda ukazuje velký účinek v prevenci spasticky na dolní končetiny, a také významné zlepšení stability a vertikální schopnosti, které ovlivňují zlepšení v činnosti každodenního života. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Bezpečnost práce a zacházení s chemikáliemi ve středoškolské laboratoři
Souček, Vlastimil ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Legislativa týkající se bezpečnosti práce ve středoškolské laboratoři se v ČR neustále mění, přičemž se tyto změny nedostávají ke středoškolským pedagogům. Tito pedagogové ani mnohdy nemusí vědět odkud které nařízení pochází což činí orientaci v nově vydávaných zákonech, vyhláškách a nařízeních vlády ještě těžší. Tato práce předkládá zákony, které se dotýkají problematiky středoškolských chemických laboratoří, vykládá je a kombinuje do přehledných informací o tom, co je zákony vyžadováno. Aby tato informace okamžitě nezastarala, je připojen k práci základ internetových stránek, které budou umístěny na webu www.studiumchemie.cz a které budou autorem práce aktualizovány. Tím budou mít pedagogové možnost snadno vyhledat znění relevantních zákonů a i jejich faktický důsledek. Dále práce shrnuje zásady první pomoci v chemické laboratoři, zejména při expozici nebezpečnými chemikáliemi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 SMEJKAL, Pavel
7 Smejkal, Pavel
22 Smejkal, Petr
22 ŠMEJKAL, Petr
2 Šmejkal, P.
7 Šmejkal, Pavel
1 Šmejkal, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.