National Repository of Grey Literature 11 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Corporate Trainee Program Design and Implementation into an Organization Using Project Management Techniques
Drápalíková, Jitka ; Řezníček, Tomáš (referee) ; Smolíková, Lenka (advisor)
digitization, digital transformation, innovation, energy industry, HR, work with students, trainee program, trainee scheme, corporate culture, project management, onboarding, gen Z, generation Z
Corporate Trainee Program Design and Implementation into an Organization Using Project Management Techniques
Drápalíková, Jitka ; Řezníček, Tomáš (referee) ; Smolíková, Lenka (advisor)
digitization, digital transformation, innovation, energy industry, HR, work with students, trainee program, trainee scheme, corporate culture, project management, onboarding, gen Z, generation Z
Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s.
Řezníček, Tomáš
The bachelor thesis deals with the marketing of travel agency and Invia.cz, more precisely the communication mix. The main goal of the thesis is to innovate existing strategy and marketing communication with customers through new proposals. The thesis consists of a theoretical, analytical part and a part of proposals, which then provides suggestions to meet the set goal of the thesis.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Havránková, Věra ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Zpráva o řešení projektu, Modulu č. 2 - Informační kampaň byla zpracována jako informace o průběhu řešení projektu. Aktivity roku 2002 byly orientovány na vstupní informační zabezpečení řešeného modulu. Byla zpracována vstupní rešerše, dotazník pro anketu a anketa byla rozeslána elektronickou poštou.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Havránková, Věra ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Byla zorganizována kontrolní anketa na stejné téma jako v roce 2002, která měla za cíl vyvrátit či potvrdit obavy z možného zkreslení výsledků. Výsledky loňské kampaně byly detailněji vyhodnoceny z hlediska regionálních rozdílů. Byly zkoumány věkové rozdíly a odlišnost podnikatelského a veřejného sektoru ve výsledcích loňské ankety. Byla hodnocena kvalita českých odborných informačních zdrojů pro odpadové hospodářství. Byla k tomu zvolena metoda vícekriteriálního hodnocení.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Havránková, Věra ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Byly porovnány výsledky anket o informačním chování a informačních potřebách odborníků v odpadovém hospodářství, které se uskutečnily v r.2002 elektronicky a v r. 2003 v časopise. Bylo porovnáno informační chování a potřeby odborníků dvou věkových skupin (do a nad 40 let) a pracovníků veřejného sektoru a podnikatelské sféry. Po hloubkové rešerši byly sumarizovány zásady informačního chování při rozhodování/řešení odborného problému. Na základě výsledků výzkumu byly vymezeny základní informační a stanoveny zásady správného informačního chování. Byl definován kombinovaný informační zdroj (KIZ), jeho vstupy a výstupy, uživatelé a rozpracováno jeho možné uplatnění v odpadovém hospodářství.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Kalivoda, Jindřich ; Veverka, Zdeněk ; Beneš, Bohumil ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Samostatná příloha k souhrnné zprávě za rok 2005 (MIZPP007JO1I). V roce 2005 byl rozpracován konkrétní pilotní projekt - Podnikatelé v odpadovém hospodářství a jejich role v hospodářství České republiky, který je součástí tohoto výstupu a je rozdělen do kapitol: Charakteristika odvětví, postavení podniků odpadového hospodářství v hospodářství ČR, Bariéry podnikání v odpadovém hospodářství a Přehled firem působících na území České republiky a zabývajicích se nakládání s odpady.
Informační kampaně v odpadovém hospodářství - podpora osvěty pro veřejnou správu a výuky: Informační kampaň
CEMC - České ekologické manažerské centrum, Praha ; Procházka, Ondřej ; Řezníček, Tomáš
Zpráva popisuje řešení Modulu 2 – Informační kampaň v rámci projektu VaV 720/3/02 v roce 2006 a shrnuje průběh jeho řešení v letech 2002 až 2006. V průběhu řešení byly provedeny odborné rešerše, ankety na téma informační potřeby a informační chování odborníků v odpadovém hospodářství a hodnocení českých odborných informačních zdrojů. Byl definován Kombinovaný informační zdroj jako výsledek šetření v oblasti integrovaného informačního systému. Jako pilotní projekt Kombinovaného informačního zdroje (KIZ) byla navržena a realizována situační zpráva na téma Podnikatelé v odpadovém hospodářství a jejich role v hospodářství ČR. Závěrečné ověření KIZu bylo provedeno na Průvodci odpadovým hospodářstvím pro malé a střední podnikatele.

National Repository of Grey Literature : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.