National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce představuje paradigmata servisně orientované ekonomiky z hlediska konkurenceschopnosti firmy. Zaměřuje se na konkurenční výhody, kterých lze dosáhnout nebo podporovat rozvojem služeb. Teoretický základ prezentuje specifika a význam sektoru služeb v současných nejvyspělejších ekonomikách. Jmenuje hlavní konkurenční strategie používané v sektoru služeb a srovnává je se zažitými strategiemi známými z produktově orientované ekonomiky. Práce blíže analyzuje metody rozvoje služeb ve společnosti IBM GSDC Brno v oblasti globalních IT služeb. Pojednává o hlavních problémech spojených s jejich inovací a zároveň naznačuje současné a budoucí trendy v oblasti IT služeb. V praktické návrhové části jsou prezentovány nové přístupy k rozvoji služeb, které by mohly podpořit konkurenceschopnost firmy na globálním trhu služeb.
Service Innovation as a Drive for Competitiveness
Kováčová, Petra ; Michelfeit, Stanislav (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce představuje paradigmata servisně orientované ekonomiky z hlediska konkurenceschopnosti firmy. Zaměřuje se na konkurenční výhody, kterých lze dosáhnout nebo podporovat rozvojem služeb. Teoretický základ prezentuje specifika a význam sektoru služeb v současných nejvyspělejších ekonomikách. Jmenuje hlavní konkurenční strategie používané v sektoru služeb a srovnává je se zažitými strategiemi známými z produktově orientované ekonomiky. Práce blíže analyzuje metody rozvoje služeb ve společnosti IBM GSDC Brno v oblasti globalních IT služeb. Pojednává o hlavních problémech spojených s jejich inovací a zároveň naznačuje současné a budoucí trendy v oblasti IT služeb. V praktické návrhové části jsou prezentovány nové přístupy k rozvoji služeb, které by mohly podpořit konkurenceschopnost firmy na globálním trhu služeb.
Analysis of IT management according to the ITIL framework
Rajský, Jakub ; Kunstová, Renáta (advisor) ; Bruckner, Tomáš (referee)
The aim of bachelor's thesis is to introduce the ITIL v3 framework, package of publications, for ICT service management. This set of publications provides the best practices within managing of ICT (Information and communication technology) services and infrastructure for ICT managers. It could be useful for ICT manager in specific company. The content of thesis is a comparison of IT services management in specific company with the best practices set out in ITIL. Bachelor's thesis could be helpful for ICT decision maker to obtain a general overview, whether implement ITIL completely or take some recommendations suitable for the dimensions of his IT department. The output of thesis is a description of current situation and to identify areas that are already solved by ITIL v3. The ICT manager will obtain a situation picture of his IT department governance in comparison with the ITIL framework, how it could be developed and what risks are there, if he won't respect certain recommendations, which are not implemented.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.