National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem konceptu nabídky komplexních služeb pro malý rodinný podnik působící v oblasti designu a vybavení interiérů. Teoretická část obsahuje literární rešerši zabývající se problematikou strategického plánování a jeho propojení na produktovou business strategii včetně specifik řízení rodinných malých podniků a orientace služeb na B2B trh. V analytické části práce jsou aplikovány vybrané analyticko-výzkumné metody za účelem identifikace klíčových faktorů v rámci kontextu prostředí s následným vyhodnocení stavu a identifikace vnějších faktorů pomocí COP rámce. Návrhová část obsahuje konečný návrh konceptu nabídky poskytování komplexních služeb vedoucí ke zvýšení tržeb společnosti.
The Proposal for the Provision of Comprehensive Services for a Family Business Operating in the Field of Interior Design and Equipment
Šesták, Ondřej ; Zich, Robert (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem konceptu nabídky komplexních služeb pro malý rodinný podnik působící v oblasti designu a vybavení interiérů. Teoretická část obsahuje literární rešerši zabývající se problematikou strategického plánování a jeho propojení na produktovou business strategii včetně specifik řízení rodinných malých podniků a orientace služeb na B2B trh. V analytické části práce jsou aplikovány vybrané analyticko-výzkumné metody za účelem identifikace klíčových faktorů v rámci kontextu prostředí s následným vyhodnocení stavu a identifikace vnějších faktorů pomocí COP rámce. Návrhová část obsahuje konečný návrh konceptu nabídky poskytování komplexních služeb vedoucí ke zvýšení tržeb společnosti.
The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (advisor) ; Puda, Radek (referee)
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that influence management and marketing of private pharmacies. The main goal is firstly to describe the components of marketing mix that pharmacies might legally use as a part of their marketing strategy. Secondly the theoretical knowledge is applied to case study of Pötting's Pharmacy. The marketing strategy plan is based on situation analysis, service blueprint and questionnaire survey.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.