National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
V diplomové práci je představena strategie vstupu na geograficky nový trh pro nedávno založenou společnost. Misí společnosti je skrze ukázky pražení kávy, ochutnávky kávy přiblížit svět kávy, a zároveň poskytnout zákazníkům kvalitní čerstvě upraženou kávu. Cílem práce je na základě kritické analýzy nového trhu navrhnout strategii na jeho vstup. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí (Porterovu analýzu pěti sil, PEST analýzu, SWOT analýzu a marketingový výzkum) a návrhy řešení.
The Proposal of Business Development Strategy of the Company Dealing with Coffee Roasting
Šohajová, Kristýna ; Milichovský, František (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
The diploma thesis deals with the proposal for the development of the business strategy of a coffee roasting company. The theoretical part contains literary research in the field of managing the development and growth of companies, the concept of business strategy for small businesses and selected analytical and research methods of the internal and external environment of the company. The analytical part focuses on a partial evaluation in the area of choosing a suitable location for the location of a branch in a defined market and other key areas for the design of a variant leading to the setting of a suitable business strategy. The proposal part contains the selection and processing of the selected variant, which is developed into an implementation plan, including evaluation of possible risks.
Strategy of Entering to New Markets
Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
V diplomové práci je představena strategie vstupu na geograficky nový trh pro nedávno založenou společnost. Misí společnosti je skrze ukázky pražení kávy, ochutnávky kávy přiblížit svět kávy, a zároveň poskytnout zákazníkům kvalitní čerstvě upraženou kávu. Cílem práce je na základě kritické analýzy nového trhu navrhnout strategii na jeho vstup. Diplomová práce obsahuje teoretické poznatky, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí (Porterovu analýzu pěti sil, PEST analýzu, SWOT analýzu a marketingový výzkum) a návrhy řešení.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.