National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Suggestion of the Marketing Strategy of Chinese Students’ Acquisition
WU, Changli ; Chládek, Libor (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor)
Akvizice čínských studentů na vysokých školách v České republice se v posledních letech značně rozšířila. Brno je však město, které má konkurenční výhodu ve vzdělávání, a to z hlediska výsledku náboru studentů v Číně neodpovídá těmto vzdělávacím zdrojům a reputaci. A klíčová otázka, jak udělat správnou a efektivní tržní strategii, se stává klíčovým úkolem VUT v Brně. Bude proveden primární výzkum a sekundární výzkum, autor využije makro a mikroprostředí k analýze pozadí tématu. Diplomová práce bude kriticky analyzovat spolupráci v oblasti vzdělávání mezi Čínou a Českou republikou z pohledu přítomnosti a možných příležitostí ke zlepšení současné situace.
The Business Plan of a Company Focused on the Sale of Outdoor Equipment in the Region of Zlin
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
The diploma thesis deals with the compilation of a business plan for establishing a company specializing in selling outdoor equipment in the Zlín region. The theoretical part includes a detailed description of the business process, the analytical and research methods used in planning and the structure of the business plan. The second part the thesis provides an analysis of the business environment using selected methods as well as a primary survey of potential customers with the goal to validate ideas and identify key factors for the assessment and selection of the market strategy. The design part of the thesis describes the chosen strategy and business model breakdown.
The Business Plan of a Company Focused on the Sale of Outdoor Equipment in the Region of Zlin
Cabák, Erik ; Mráček, Pavel (referee) ; Bumberová, Veronika (advisor)
The diploma thesis deals with the compilation of a business plan for establishing a company specializing in selling outdoor equipment in the Zlín region. The theoretical part includes a detailed description of the business process, the analytical and research methods used in planning and the structure of the business plan. The second part the thesis provides an analysis of the business environment using selected methods as well as a primary survey of potential customers with the goal to validate ideas and identify key factors for the assessment and selection of the market strategy. The design part of the thesis describes the chosen strategy and business model breakdown.
Suggestion of the Marketing Strategy of Chinese Students’ Acquisition
WU, Changli ; Chládek, Libor (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor)
Akvizice čínských studentů na vysokých školách v České republice se v posledních letech značně rozšířila. Brno je však město, které má konkurenční výhodu ve vzdělávání, a to z hlediska výsledku náboru studentů v Číně neodpovídá těmto vzdělávacím zdrojům a reputaci. A klíčová otázka, jak udělat správnou a efektivní tržní strategii, se stává klíčovým úkolem VUT v Brně. Bude proveden primární výzkum a sekundární výzkum, autor využije makro a mikroprostředí k analýze pozadí tématu. Diplomová práce bude kriticky analyzovat spolupráci v oblasti vzdělávání mezi Čínou a Českou republikou z pohledu přítomnosti a možných příležitostí ke zlepšení současné situace.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.