National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Differences in communication and promotion between Eastern and Western esport organisations demonstrated on G2 Esports and T1
Bušek, Frederik ; Schneiderová, Soňa (advisor) ; Moravcová, Hana (referee)
This bachelor's thesis focuses on analyzing the marketing communication strategies of Western and Eastern esports organizations, emphasizing two leading teams, G2 Esports and T1, as representatives of each region. The main goal of the work was to understand and describe how these organizations adapt their marketing strategies to resonate with culturally diverse fan bases. The research employed both qualitative and quantitative methods, including content analysis on social media and interviews with team representatives linked to their strategic communication. The study revealed that while G2 Esports prefers informal and humorously toned communication, T1 focuses on professionalism and content quality. This work emphasizes that understanding cultural nuances is crucial for successful global communication and can significantly contribute to better fan engagement and the growth of esports brands on an international scale. The results of the thesis offer insights and recommendations for esports teams on how to effectively reach and maintain a global audience in the competitively saturated esports environment.
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (referee) ; Ellederová, Eva (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou eSportů a s nimi spojenými kulturními projevy. eSport je pojem popisující hraní videoher na profesionální úrovni. Cílem práce je popsat vývoj komunity eSportů a současný stav této komunity v zemích, kde jsou eSporty nejpopulárnější. Úvodní kapitola se zabývá a historickým vývojem eSportů a následným vznikem profesionální hráčské základny. Následující kapitola popisuje stav eSportů a přístup veřejnosti k nim v zemích, kde je profesionální hraní populární. Další kapitola pojednává o žánrech videoher specifických pro eSporty. Každý žánr je podrobně charakterizován na základě specifických znaků včetně uvedení příkladů konkrétních populárních her v daných žánrech. Práce dále pokračuje popisem profilu profesionálního hráče a procesu, jak se stát profesionálním hráčem. Kapitola také analyzuje generovou a rasovou problematiku v eSportech. Poslední část práce se zabývá kulturním rámcem videoher a kategorizací eSportů.
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (referee) ; Ellederová, Eva (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou eSportů a s nimi spojenými kulturními projevy. eSport je pojem popisující hraní videoher na profesionální úrovni. Cílem práce je popsat vývoj komunity eSportů a současný stav této komunity v zemích, kde jsou eSporty nejpopulárnější. Úvodní kapitola se zabývá a historickým vývojem eSportů a následným vznikem profesionální hráčské základny. Následující kapitola popisuje stav eSportů a přístup veřejnosti k nim v zemích, kde je profesionální hraní populární. Další kapitola pojednává o žánrech videoher specifických pro eSporty. Každý žánr je podrobně charakterizován na základě specifických znaků včetně uvedení příkladů konkrétních populárních her v daných žánrech. Práce dále pokračuje popisem profilu profesionálního hráče a procesu, jak se stát profesionálním hráčem. Kapitola také analyzuje generovou a rasovou problematiku v eSportech. Poslední část práce se zabývá kulturním rámcem videoher a kategorizací eSportů.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.