National Repository of Grey Literature 698 records found  beginprevious689 - 698  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Social advertising
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Procházka, Jan (referee)
Diploma thesis introduces the social advertising, its legal and ethical aspects and the role of an advertising agency in a process of its creation. Practical part includes the results of a research related to attitudes of non-profit organizations, advertising agencies and general public to this issue.
Ethics in Marketing Communications
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
The thesis focuses on new marketing communication techniques. Their appearance is triggered mainly by technological progress and consumers' immunity to existing methods. Despite business ethics being part of commercial activities of majority of companies and business activities, not seldom do these upcoming and non-standard methods cross the boundaries of law and ethics. This business ethics has institutionalized itself into ethics codes. The thesis provides insight into the issue of the system of legal regulations of advertising in the Czech Republic. The regulation of ethics is executed by "Rada pro reklamu" as so-called self-regulation. The bodies of "RPR", its activity and also the "Code" and its practical application are detailed. The regulation of ethics concerning Public Relations is also involved. Trends are illustrated by many examples from real life.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Janečková, Marcela Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Účelem diplomové práce je v teoretické části představit jednotlivé atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. V praktické části pak bude zaměřena na systémové vztahy mezi farmaceutickou branží a zdravotnickými zařízeními, včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Doing business and etical codes
Vacl, Jan ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Koucká, Jiřina (referee)
Tato diplomová práce se zaměřuje na etické kodexy jako nástroj managementu pro zavádění norem podnikatelské etiky do podniku. Zabývá se dopady etického řízení podniku na jeho konkurenceschopnost a postavení na trhu a řeší vztah norem etických kodexů a práva. Cílem této práce je představení etických kodexů jako účinných prostředků pro řízení podniku a zvyšování jeho efektivity.
Infelicity and lack of information ethics in the Czech Republic
Světlík, Aleš ; Toman, Prokop (advisor) ; Lohr, Václav (referee)
Hlavním cílem této práce bylo nalezení řešení problémů, které vznikají jako důsledek porušování norem informační etiky v České republice. Toto hledání umožnilo naplnění dalších cílů, zejména porozumění současné situaci a nalezení vzájemných vztahů informační a obecné etiky. Důsledné studium a popis v prvních dvou částech práce přispěly k získání obecného etického povědomí. Na jeho základě bylo možné hodnotit jednotlivé kauzy popsané v třetí části a nalézat konkrétní řešení. Analýza těchto kauz zároveň vedla ke stanovení konečného řešení. Jeho podstata spočívá v nutnosti zavedení intenzivního a důsledného vzdělávání v oblasti informační etiky, zejména naši mladou generaci.
Entrepreneurship and ethical codes
Lančaričová, Eva ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Koucká, Jiřina (referee)
Táto diplomová práca sa zaoberá etikou, podnikaním a podnikateľským prostredím v Českej republike. V tejto oblasti je zameraná najmä na oblasť ochrany spotrebiteľa pred neetickými praktikami podnikateľov. Vysvetľuje základné pojmy a súvislosti a poukazuje na nutnosť zavádzania etických kódexov do praxe.
Advertising, law and ethics
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (advisor) ; Jahodová, Naděžda (referee)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.
Etika v podnikání
Dlouhá, Markéta ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Hertl, Radim (referee)
Tato diplomová práce je zaměřena na etiku a etické chování firem v České republice. Soustředí se především na vymezení a zmapování důležitých pojmů v dnešním podnikatelském prostředí jako je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Tato práce má za cíl nastínit a zhodnotit metody a nástroje používané při implementaci etického chování do podnikání. Snaží se přesvědčit firmy, které se pohybují v českém podnikatelském prostředí, aby přijaly a aktivně používaly etické kodexy, kterými by se mohli manažeři a zaměstnanci firmy řídit.
The role of ethics and ethical codes in an international company
Klabanová, Lucie ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Řehák, Milan (referee)
Diplomová práce se zabývá potřebou uvědomění si nutnosti zavádění a dodržování etických kodexů a významem firemní kultury v moderní společnosti, zejména v ekonomické sféře ? tedy v podnicích a firmách, které jsou z velké části hlavní součástí života většiny lidí a mají tak rozhodující vliv na chování jednotlivce. S využitím konkrétního případu ? společnosti Whirlpool, jako jedné ze společností, které kladou velký důraz na etiku v podnikání a etické kodexy a se zmínkami o společnosti Hilti, která je organizací s jednou z nejsilnějších firemních kultur na světě ? se pokouší analyzovat důležitost nepsaných pravidel, jejich výhody a nevýhody v porovnání se zákony a právním řádem jako takovým. Cílem této práce je poskytnout vedení a zaměstnancům společnosti Whirlpool Česká republika (a nejen jim) praktický pohled na etiku a její význam a případně také poskytnout vhodné argumenty a odpovědi na otázky, které mohou při prosazování a uplatňování etického kodexu ve společnosti vyvstat. Vzhledem k existenci nadnárodně daného etického kodexu v této společnosti (Whirlpool Corporation Ethical Code) jsem shrnula výhody jeho úplného a vhodného využití také na lokální úrovni. Poukázala jsem na předsudek nevhodnosti etického kodexu v měřítku našeho státu, ale právě konkrétním rozborem jsem se ho pokusila vyvrátit.

National Repository of Grey Literature : 698 records found   beginprevious689 - 698  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.