National Repository of Grey Literature 2,272 records found  beginprevious2263 - 2272  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Matysová, Radomila ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
Podmínky a možnosti rozvoje cestovního ruchu v Českém středohoří
Leniček, Ondřej ; Hrčková, Lena (advisor) ; Feurichová, Šárka (referee)
Práce mapuje a hodnotí podmínky pro rozvoj cestovního ruchu v Českém středohoří. Zejména přírodní a kulturně-historické atraktivity, ubytovací a stravovací služby, dopravní a doplňkovou infrastrukturu a propagaci regionu. Dále se zabývá využitím potenciálu pro cestovní ruch a návštěvností oblasti.
Analýza vývoje malého a středního podniku v oblasti cestovního ruchu v podmínkách Evropské unie
Kojčelík, Jan ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Záthurecký, Viliam (referee)
Diplomová práce obsahuje komplexní přehled vnějších a vnitřních faktorů, které ovlivňují podnik v odvětví cestovního ruchu. SWOT analýza identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby tohoto podniku.
Marketing destinace cestovního ruchu Třebíč
Navrkalová, Iva ; Jakubíková, Dagmar (advisor) ; Heřman, Pavel (referee)
Práce se zabývá marketingem cestovního ruchu ve městě (destinaci). Teoretická část se zabývá marketingem měst a obcí a marketingem destinací CR. Praktická část obsahuje zpracovanou prostorovou analýzu a SWOT analýzu dané destinace. Kromě jiných je v příloze obsaženo vyhodnocení výzkumu návštěvnosti města, kraje a ČR.
Tourism and recreation in the microregion of municipality association of Toulovcovy Maštale
Hartmanová, Martina ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce vyhodnocuje možnosti rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Toulovcovy Maštale. Jeho přírodní potenciál, atraktivitu území, finanční prostředky, marketing, infrastrukturu apod. Hodnotí práci sdružení za dobu jeho existence v oblasti rozvoje CR. Výjmenovává kritické oblasti a nastiňuje možnosti jejich řešení. Uvádí konkrétní doporučení.
Tourism in the Hradec Králové Region
Prouzová, Hana ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Jung, Čestmír (referee)
Diplomová práce se zabývá hodnocením cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji. Analyzuje toto odvětví ze dvou pohledů: nabídky (tj. atraktivit cestovního ruchu, vybavenosti regionu) a poptávky (tj. zájmu návštěvníků). Na základě srovnání těchto dvou pohledů navrhuje možnosti rozvoje cestovního ruchu v regionu, přičemž shledává rozvojový potenciál tohoto odvětví v kraji velmi významným.
Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Herclík, Pavel ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šebesta, Michal (referee)
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních informací, předmětem zkoumání je cestovní kancelář FIRO-tour.
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (advisor)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.
Rozvoj Cestovní ruchu v Evropské Unii po přistoupení nových zemí
Nejepsová, Tereza ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Tato práce pojednává o významu cestovního ruchu v národní ekonomice každého státu a o jeho rozvoji. Blíže se pak zaměřuje na státy Evropské Unie a na postavení cestovního ruchu ve vybraných státech EU 15 a EU 10. Ke konci také zhodnocuje rozvoj cestovního ruchu po přistoupení nových členských států a popisuje positivní dopady v rámci cestovní ruchu. Cestovní ruch se dynamicky rozvíjí,a proto je také důležité zaměřit se na trendy vývoje.

National Repository of Grey Literature : 2,272 records found   beginprevious2263 - 2272  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.