|
Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Matysová, Radomila ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
|
| |
| |
| |
| |
|
Tourism in the Hradec Králové Region
Prouzová, Hana ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Jung, Čestmír (referee)
Diplomová práce se zabývá hodnocením cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji. Analyzuje toto odvětví ze dvou pohledů: nabídky (tj. atraktivit cestovního ruchu, vybavenosti regionu) a poptávky (tj. zájmu návštěvníků). Na základě srovnání těchto dvou pohledů navrhuje možnosti rozvoje cestovního ruchu v regionu, přičemž shledává rozvojový potenciál tohoto odvětví v kraji velmi významným.
|
|
Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Herclík, Pavel ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šebesta, Michal (referee)
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních informací, předmětem zkoumání je cestovní kancelář FIRO-tour.
|
|
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (advisor) ; Novák, Martin (referee)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.
|
|
Komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje
Krausová, Lucie ; Puklová, Liběna (advisor)
Práce přibližuje význam komunikace v cestovním ruchu a popisuje obecnou tvorbu komunikační strategie. Dále obsahuje existující komunikační strategii v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje a vlastní návrh komunikační strategie. V poslední části je komunikační strategie v cestovním ruchu Krajského úřadu Středočeského kraje zhodnocena a porovnána s návrhem. Přiloženy jsou propagační materiály úřadu a vlastní návrh propagačního letáku.
|
|
Rozvoj Cestovní ruchu v Evropské Unii po přistoupení nových zemí
Nejepsová, Tereza ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Tato práce pojednává o významu cestovního ruchu v národní ekonomice každého státu a o jeho rozvoji. Blíže se pak zaměřuje na státy Evropské Unie a na postavení cestovního ruchu ve vybraných státech EU 15 a EU 10. Ke konci také zhodnocuje rozvoj cestovního ruchu po přistoupení nových členských států a popisuje positivní dopady v rámci cestovní ruchu. Cestovní ruch se dynamicky rozvíjí,a proto je také důležité zaměřit se na trendy vývoje.
|