| |
|
Rozšíření ekologického zemědělství na orné půdě v krajině‚ bioprodukce pro širší potravinářské a krmivářské využití
Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů, Katedra rostlinné výroby, Praha ; Dvořák, Petr ; Kuchtová, Perla ; Hučko, Boris ; Mudřík, Zdenek ; Kodeš, Alois ; Mičák, Libor ; Krejčířová, Lucie ; Bicanová, Eva ; Capouchová, Ivana ; Petr, Jiří
Součástí závěrečné zprávy jsou dílčí zprávy: Shrnutí výsledků pokusů s různými šířkami řádků za rok 2007 (struční výsledky odběrů rostlin a výnosové výsledky, Zhodnocení kvalitativních ukazatelů bioprodukce pšenice k využití pro různé užitkové směry, Odrůdy obilnin pro ekologické zemědělství, Výsledky jednotlivých odrůdových pokusů, Krmná hodnota zrna obilovin z ekologického pěstování, Skladba zásobních bílkovin pšenice ozimé z ekologického způsobu pěstování, Plísně a mykotoxiny u ekologicky vypěstovaných obilnin, Vliv dlouhodobého ekologického hospodaření na obsah přijatelných živin v půdě.
|
| |
| |
|
Analysis of Consumer and Buying and Behaviour in terms of Biofoods
HLADÍKOVÁ, Soňa
The bachelor work is implicate in solving to research intention ZF JU MSM 600 76658069. It is produkt of own research, that was intent on buying behaviour in terms of biofoods. The research was carried out in South Bohemia district and 210 informant were asked. Consumer are interested in biofoods and they buy them. They prefer them of health reasons. but they miss more informations about biofoods.
|
| |
| |
|
The Quality of Organic Food
Táborská, Kateřina ; Chvojková, Helena (advisor) ; Hůlová, Marie (referee)
Diplomová práce se zabývá otázkou kvality biopotravin ve srovnání s konvenčními potravinami. Kvalita je posuzována z hlediska zdravotní nezávadnosti v podobě možného ohrožení ze strany potravinových aditiv. Ty jsou posuzovány jako významné kritérium jakosti. Také hodnotí kvalitu pomocí znaků jako jsou trvanlivost, organoleptická vhodnost a výživová hodnota. Zároveň je v práci zpracován spotřebitelský dotazník, týkající se místa, sortimentu, spokojenosti zákazníků a frekvence nákupu biopotravin.
|